در جلسه روز گذشته هیات دولت ساعات جدید آغاز به کار دستگاه های اجرایی، سازمان ها و مراکز آموزشی و خدمات درمانی، بانک ها و واحدهای نظامی به تصویب اعضای دولت رسید.
کد خبر: ۶۰۴۲۴۳
تغییر ساعات آغاز به کار دستگاه های اجرایی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در جلسه روز گذشته هیات دولت که به ریاست حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، ساعات جدید آغاز به کار دستگاه های اجرایی، سازمان ها و مراکز آموزشی و خدمات درمانی، بانک ها و واحدهای نظامی به تصویب اعضای دولت رسید.

بر این اساس و با موافقت هیات دولت، ساعات آغاز به کار دستگاه های اجرایی و مراکز آموزش عالی و پژوهشی و بخش های آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ساعت هشت صبح ، مدارس ساعت 7:15 تا 7:45 صبح، بانک ها ساعت 7:30 صبح و واحدهای نظامی در ساعت 6:30 تا هفت صبح تعیین شد.

اعضای هیات دولت همچنین در این جلسه با افزایش سرمایه جمهوری اسلامی ایران در بانک توسعه اسلامی موافقت کردند.

علاوه بر این هیات وزیران با عضویت وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری و کشور در شورای عالی اداری و عضویت وزرای آموزش و پرورش و صنعت، معدن و تجارت در شورای حقوق و دستمزد موافقت کرد.

در این جلسه، گزارش محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه گزارشی از برنامه های سفر هیات دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به مقر سازمان ملل متحد ارائه کرد و اعضای دولت نیز از خدمات ارزنده وی در جریان این سفر تقدیر و تشکر کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
با سلام من نمیدونم تا دولت جدید میاد ساعت كار رو تغییر میده آخه یكی نیست بگه ما تا میام برنامه خودم و اداره خانم و مدرسه بچه ها رو تنظیم كنیم بازم تغییر !!! آخه این همه تغییر چرا؟
باید به كیفیت و كارایی توجه بش نه كمیت !!!
كبریا
Armenia
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
۰
۰
گل گفتی علی جون
ارش
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۸
۰
۰
مدارس كه همون 7.30صبح زنگ می خوره و7.45را اصلا قبول نمی كنند حالا پنج شنبه ها هم میاد روی مصرف انرژی و ......

نیازمندی ها