رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند خانوادگی تولید و توزیع هروئین

ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ طی یک عملیات پیچیده اطلاعاتی موفق شدند باند خانوادگی کارگاه تولید و توزیع مواد افیوینی را در تهران منهدم و بیش از 144 کیلوگرم هروئین کشف کنند.
کد خبر: ۶۰۳۴۸۴
انهدام باند خانوادگی تولید و توزیع هروئین

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ اردشیر مطهری رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت:با شکایت شهروندان ساکن در محدوده بلوار ابوذر به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، مبنی بر اقدامات مجرمانه یک توزیع کننده مواد در این محدوده، اقدامات ماموران پایگاه پنجم این پلیس برای دستگیری این متهم آغاز شد.

وی افزود:مأموران تحقیقات گسترده خود را آغاز و با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی بعمل آمده اطلاع می یابند فردی به هویت «ر.ح» به همراه تعدادی از اقوام و خویشاوندان نزدیک خود اقدام به تشکیل باند تهیه و توزیع هروئین می کند که شناسایی و دستگیری وی به سرعت در دستور کار عوامل قرار گرفت.

سرهنگ مطهری اظهار کرد: ماموران با گسترش دامنه تحقیقات دریافتند وی با همکاری سایر اعضاء باند در مخفیگاه های خود واقع در حواشی شهر تهران و استان البرز، محلی را برای تولید هروئین دایر کرده و مرفین مورد نیاز خود را از قاچاقچیان جنوب و شرق کشور خریداری می کند.

وی با اشاره به اطلاعات بدست آمده، یادآور شد:با گسترش دامنه تحقیقات پلیسی مأموران متوجه می شوند نامبرده مقادیر قابل توجهی مرفین را به تازگی خریداری و درصدد تبدیل آن به هروئین و توزیع گسترده آن در سطح شهر تهران می باشد.به همین منظور با استفاده از اقدامات خاص پلیسی مخفیگاه وی در بلوار ابوذر شناسایی و تحت مراقبت شبانه روزی و مستمر قرار گرفت تا اینکه مأموران با هماهنگی مرجع قضایی به آدرس اعلامی مراجعه و در اقدامی غافلگیرانه متهم را که به همراه برادر همسرش با خودروی زانتیا قصد خروج از منزلش را داشت دستگیر و در بازرسی از وی مقدار دو کیلو و 960 گرم هروئین را کشف و ضبط می کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود:متعاقباً مأموران با استفاده از فنون پلیسی آپارتمان دوم وی را در محل دستگیری شناسایی و در بازرسی موفق شدند 141کیلو و 220گرم هروئین و یک دستگاه ترازوی دیجیتالی را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ مطهری با اشاره به اینکه متهمان به همراه اقلام مکشوفه و چهار دستگاه خودروی زانتیا، پژو پارس، خودروی پژو 206، خودرو پراید به پایگاه پنجم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدن، خاطرنشان کرد: پرونده با جدیت تمام جهت کشف سایر حقایق و همچنین شناسایی و دستگیری دیگر متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها