رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هرگونه تماس تلفنی با شماره تلفن‌های ناشناسی که با تماس‌های تک‌زنگی شما را ترغیب به تماس با آن‌ها می‌کنند، خودداری کنید.
کد خبر: ۵۹۷۲۴۱
سرقت با تماس های تک زنگی!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید عبدالمطلب مرتضویان گفت: لازم است هشدارهای پلیسی در ارتباط با دریافت پیامک‌های تبلیغاتی با مظنون اینکه برنده جایزه شده‌اید به مردم داده شود.

وی با اشاره به بروز کلاهبرداری‌های متعدد از طریق ارسال پیامک، افزود: کلاهبرداران به بهانه سفارش خرید برای ادارات و سازمان‌ها و یا سایر مراکز تجاری اقدام به فریب شهروندان می‌کنند.

سرهنگ مرتضویان خاطرنشان کرد: از مردم درخواست می‌کنیم از قبول درخواست تلفنی و یا حضوری افراد ناشناس در خصوص هر گونه عملیات بانکی حسابشان از جمله انتقال وجه، کارت به کارت و ارائه رمز اول و دوم کارت عابر بانک و غیره اکیدا خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: شهروندان با دریافت پیامک‌های تبلیغاتی و فریب‌دهنده که شما «برنده جایزه همراه اول و یا ایرانسل شده‌اید» به باجه‌های عابر بانک مراجعه نکنند.

وی به سایر کلاهبرداری‌های افراد سودجو اشاره کرد و گفت: تماس از طریق تلفن‌های ناشناس و اعتباری به صورت تک‌زنگ و استفاده از نرم‌افزارهای خاص و سیستم‌های رایانه‌ای از جمله این کلاهبرداری‌ها است.پس از تماس شما با آن شماره، سیستم به طور خودکار شما را به سیستم پرداخت نقدی متصل می‌کند و هزینه تعیین شده به حساب تلفن همراه شما منظور و یا از اعتبار پولی شما کسر می‌شود.

سرهنگ مرتضویان تاکید کرد: از هرگونه تماس تلفنی با شماره تلفن‌های ناشناسی که با تماس‌ های تک‌زنگی شما را ترغیب به تماس با آن‌ها می‌کنند، خودداری کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها