نماینده اصولگرای مجلس، با بیان اینکه ارتباط مجلس و دولت روحانی، بهتر از 8سال گذشته می‌شود، گفت:‌ دولت با پشتوانه رأی اعتماد قوی مجلس در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد.
کد خبر: ۵۸۹۱۵۶
ارتباط مجلس و دولت روحانی بهتر از 8سال گذشته می‌شود

غلامعلی حدادعادل در گفت‌وگو با خانه ملت، برگزاری جلسات رأی اعتماد وزرای پیشنهادی در مجلس را مثبت ارزیابی کرد و گفت:‌ جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم، طولانی‌ترین، جدی‌ترین و منظم‌ترین جلسات در 34 سال اخیر بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی، درباره بالاتر بودن میزان رأی اعتماد مجلس به دولت روحانی در قیاس با دولت‌های گذشته، افزود:‌ این مسئله به انتخاب دقیق رئیس‌جمهور در معرفی وزرای پیشنهادی و توجه دقیق نمایندگان برمی‌گردد؛ به عبارت دیگر هر دو عامل موثر بود.

وی با بیان اینکه من به آینده روابط مجلس و دولت خوشبین هستم، افزود:‌ در کل تعامل و ارتباط مجلس و دولت یازدهم در قیاس با 8 سال گذشته بسیار بهتر می‌شود.

نماینده اصولگرای مجلس با اشاره به رأی اعتماد بالای نمایندگان مجلس به کابینه دکتر روحانی، تصریح کرد:‌  پیام این اقدام، حمایت و پشتیبانی مجلس از دولت یازدهم است و امیدوارم دولت با پشتوانه قوی در جهت حل مشکلات کشور گام بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها