رئیس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست با توجه به پخش زنده جلسه از تلویزیون، شأن مجلس را بیشتر دقت و رعایت کنند.
کد خبر: ۵۸۸۰۴۲
نمایندگان شأن مجلس را رعایت کنند

به گزارش واحد مرکزی خبر، یکی از اعضای هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی که خواست نامش اعلام نشود در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: مجلس قبل از آغاز جلسه علنی امروز ، دقایقی کوتاه جلسه غیرعلنی داشت که درآن آقای لاریجانی خطاب به نمایندگان گفت، متأسفانه ساعت آخر جلسه عصر دیروز در مجلس مسائلی پیش آمد که در شأن مجلس نبود بنابراین از نمایندگان محترم می خواهم با توجه به اینکه مذاکرات زنده از تلویزیون پخش می شود در ادبیات و گفتار خود بیشتر دقت کنند.

وی افزود: آقای لاریجانی گفت برداشت ما این بود که مسائل ساعت آخر جلسه آن مسائل به دلیل خستگی نمایندگان و فشردگی مذاکرات روی داد از همین رو امروز تلاش می کنیم جلسه تا حداکثر در ساعت 18  پایان یابد.

در ساعت پایانی جلسه عصر دیروز مجلس که ریاست آن بر عهده ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس بود سخنان قاضی پور نماینده ارومیه خطاب به نمایندگان هنگام مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت ، واکنش برخی نمایندگان را برانگیخت.

این عضو هیأت رئیسه ادامه داد: آقای لاریجانی همچنین از نمایندگان خواست در صحن مجلس تا حد ممکن از کسی نامی نبرند و در صحبت هایشان از مقام معظم رهبری مایه نگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها