ماموران گشت پلیس راه دامنه استان اصفهان یک دستگاه خودروی هیوندا سوناتا که در سوابق تخلفات راهنمایی و رانندگی خود با 62 فقره تخلف مبلغ 23950000 ریال جریمه داشت را متوقف کردند.
کد خبر: ۵۸۶۰۹۱
توقیف هیوندا با 62 تخلف

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ شاهپور انصاری سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان گفت: عوامل گشت پلیس راه دامنه اصفهان در محور داران به الیگودرز، حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه هیوندا سوناتا را متوقف و سوابق خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی و کنترل سوابق خودروی یاد شده مشخص شد این خودرو تعداد 62 تخلف در نقاط مختلف داشته که از این تعداد، شش مورد آن مربوط به سرعت غیر مجاز بوده و جمعاً دارای 23950000 ریال جریمه می باشد.

سرهنگ انصاری اظهار کرد: برابر ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی خودرو توقیف و جهت سیر مراحل قانونی به پلیس راه استان منتقل شد.

سرپرست پلیس راه انتظامی استان اصفهان به رانندگان توصیه کرد: رعایت قوانین و مقررات رانندگی تضمین کننده سلامت فردی خود و دیگران است هشدارهای پلیس را جدی بگیرید و به هیچ عنوان با سرعت غیر مجاز و نامطمئن که عامل بروز بیشترین تصادفات است، رانندگی نکنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها