رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خبرداد:

جزئیات دستگیری جاسوسان گلایدر سوار اسلوک

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره دستگیری تعدادی ازاتباع کشور اسلواکی در ایران به جرم جاسوسی ، گفت: تعدادی از اتباع کشور اسلواکی با گلایدر درحال گرفتن عکس از اماکن نظامی کشورمان بوده اند که نیروهای امنیتی آنها را بازداشت کردند.
کد خبر: ۵۷۵۰۹۷
جزئیات دستگیری جاسوسان گلایدر سوار اسلوک

علاءالدین بروجردی در ادامه  بی‌نتیجه بودن مذاکرات۱+۵ و آژانس با ایران را به علت زیاده‌خواهی‌های آمریکا خواند و گفت: دولت از اجرای قانون تولید ۲۰هزار مگاوات برق هسته‌ای عقب است و باید این تأخیر را جبران کند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی درباره ساخت نیروگاه های جدید هسته ای درکشور و اعلام مکان‌ آنها به آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: براساس مصوبات مجلس دولت مکلف به تولید ۲۰هزار مگاوات انرژی هسته ای است و دولت از مصوبه مجلس عقب است و این نیروگاه ها طبق مصوبه مجلس هرچه سریعترباید ساخته شود.

وی با اعلام اینکه مواضع جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵ و آژانس مشخص است، ادامه داد: اگر تاکنون مذاکرات ایران و کشورهای غربی و آژانس بین المللی انرژی اتمی به سرانجام نرسیده ناشی از تحمیل اراده خصمانه آمریکا برروند مذاکرات است٬ اگر مذاکرات براساس مقررات آژانس ویک گفتمان فنی پیش‌رود قطعا درمدت زمان کوتاهی به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: استکبار جهانی بارویکرد سیاسی اراده خود را بر مذاکرات اعمال می کند و مانع از رسیدن به یک توافق اصولی می شود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه هرگاه روند مذاکرات به نقطه اوج خود برای رسیدن به توافقات اصولی نزدیک می شود غربی ها کارشکنی می کنند، توضیح داد: هسته اصلی مانع تراشی بر سر راه برنامه هسته ای کشورمان آمریکا با سیاست های خصمانه‌اش است.(خانه ملت)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
امین
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۹
۰
۰
واقعا خسته نباشید

نیازمندی ها