با تلاش کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی عامل کلاهبرداری دو میلیارد ریالی از یک شرکت خدماتی در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۴۸۵۴
کارمند سابق شرکت، کلاهبردار بود

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ سید محسن عرفانی رئیس پلیس فتا خراسان رضوی گفت: با دریافت گزارشی از یکی از سازمان های خدماتی مبنی بر کلاهبرداری از شرکت توسط فردی با نفوذ به سیستم رایانه ای موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با وصول این پرونده کارشناسان پلیس فتا با احضار نماینده شرکت و انجام تحقیقات اولیه دریافتند که فردی با نفوذ به سیستم رایانه ای شرکت و تغییر و تخریب داده های مرتبط با سیستم هزینه ها و درآمد های شرکت و تغییر اطلاعات حساب 47 مشترک و صفر کردن بدهی آنها وجهی بالغ بر دو میلیارد و 300 میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارشناسان مجرب پلیس فتا با تحقیقات گسترده فنی و بازدید از سیستم های محل، متهم را که از کارمندان سابق شرکت بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی او را دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

سرهنگ عرفانی تصریح کرد: متهم که «سیروس» نام داشت در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و با ندامت در خصوص بزه انتسابی خود گفت: با توجه به آشنایی که با سیستم های رایانه ای موجود در شرکت سابق داشته و با اخذ مبالغی از مشترکان بدهی اشتراک آنان را صفر می کردم.

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی تحقیقات تکمیلی پیرامون دیگر همدستان و کشف سایر ابعاد پرونده کماکان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها