کشف ۳ کیلوگرم کوکائین در پایتخت

باند بزرگ «غول‌بچه» در تهران منهدم شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داد:

انهدام باند خانوادگی «دلاور»

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از انهدام باند خانوادگی «دلاور» که با همکاری اتباع خارجی، شبکه ای در راستای تهیه، ترانزیت و توزیع هروئین در تهران بزرگ راه اندازی کرده بودند، خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۱۶۶
انهدام باند خانوادگی «دلاور»

به گزارش روز شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سردار علی مویدی امروز در نشست خبری خود از کشف 115 تن انواع مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: این میزان مواد مخدر کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ، 12 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: طی این مدت شاهد افزایش شش درصدی کشفیات تریاک، افزایش 13 درصدی حشیش، 200 درصدی مرفین، 82 درصدی هروئین و کاهش 10 درصدی شیشه در کشور بودیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا از متلاشی شدن 600 باند تهیه و توزیع مواد مخدر طی سه ماهه اول امسال خبر داد و افزود: از این تعداد، 80 باند در تهیه و توزیع ماده مخدر شیشه فعالیت داشتند.

وی همچنین در خصوص آخرین نتایج تلاش نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در کشور اظهارداشت: به تازگی باندی که مبادرت به ورود کوکائین به داخل کشور می کرد در فرودگاه شناسایی و دستگیر شد.

سردار مویدی افزود: اعضای این باند که هشت نفر بودند قصد ورود مواد مخدر بصورت بلعی را داشتند اما به محض ورود به کشور شناسایی شدند، این در حالی است که این افراد پیش از ورود به ایران از کشورهایی عبور کرده بودند که دارای سیستم های الکترونیکی و به روز جهت تشخیص مواد مخدر، هستند.

وی اضافه کرد: از اعضای این باند، دو کیلو کوکائین کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد انتظامی از شناسایی و دستگیری یک باند خانوادگی معروف به «دلاور» در تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند که از 10 نفر تشکیل شده بود با همکاری اتباع خارجی شبکه ای در راستای تهیه، ترانزیت و توزیع هروئین در تهران بزرگ راه اندازی کرده بودند.

به گفته سردار مویدی، اعضای این باند در پوشش معاملات خودروهای گران قیمت اقدام به ورود مواد مخدر به کشور از طریق اتباع خارجی می نمودند.

وی خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته اعضای یک شبکه تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر صنعتی در تهران و استان مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا یادآور شد: از اعضای این باند 10 نفره، نزدیک به 75 کیلو مواد مخدر کشف و ضبط شد.

سردار مویدی در بخش دیگری از سخنان خود آمادگی کامل پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا برای همکاری با دولت یازدهم در راستای مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در کشور را اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها