حضرت آیت الله خامنه‌‌ای در دیدار اقشار مردم:

صدا و سیما با برگزاری مناظره‌ها تهمت زنندگان را خجالت زده کرد

مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی جام جم با اشاره به فرمایشات امروز حضرت آیت الله خامنه ای در مرقد مطهر امام راحل گفت: منتسب کردن کاندیدا به مقام معظم رهبری بیشتر توسط هواداران آنها و رسانه‌های بیگانه انجام می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۵۳۴
منتسب کردن کاندیدا به رهبری ترفند رسانه‌های بیگانه است

بیژن مقدم مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی جام جم در مورد تاکیدات مجدد مقام عظمای ولایت در سالگرد رحلت حضرت امام (ره) مبنی بر عدم حمایت ایشان از کاندیدای خاص، گفت: نکته‌ای که مقام معظم رهبری اشاره کردند یک روش است و از زمان حضرت امام و توسط مقام معظم رهبری نیز رعایت شده است و ریشه در این تعبیر زیبای حضرت امام (ره) که «میزان رای ملت است» دارد.

وی افزود: هر کسی که در انتخابات مورد اقبال مردم قرار گرفت، باید مورد احترام قانون، سایر کاندیداها و افراد مختلف باشد.

مدیرمسئول روزنامه جام جم با بیان اینکه ما از خود کاندیدا سخنی در مورد منتسب کردن خود به رهبری نشنیده‌ایم، اظهارداشت: منتسب کردن کاندیدا به مقام معظم رهبری بیشتر توسط هواداران و رسانه‌های بیگانه انجام می‌شود.

مقدم دلیل منتسب کردن کاندیدا به رهبری توسط رسانه‌های بیگانه را تلاش آنها برای آزاد جلوه ندادن انتخابات در ایران دانست و خاطرنشان کرد: وقتی آنان کاندیدایی را به رهبری منتسب می‌کنند دو مسیر را دنبال می‌کنند یکی اینکه اگر مردم به آن کاندیدا رای دادند می‌گویند که این به اراده رهبری بوده پس انتخابات آزاد نیست اگر هم رای ندهند در ساز و سرنا می‌کنند که مردم به کاندیدای مورد حمایت رهبری رای ندادند بنابراین در هر دو صورت می‌خواهند عدم کارآمدی نظام را تبلیغ کنند.

وی افزود: رهبری در انتخابات فقط معیارها را تبیین می‌کند و مردم متناسب با آن معیارها به فرد مورد نظر خودشان رای می‌دهند.

مدیر مسئول روزنامه جام جم با بیان اینکه انتخابات گاهی باعث منشاء خطاهایی می شود، به بداخلاقی‌های انتخابات سال 88 اشاره و تصریح کرد: مقام معظم رهبری به کاندیدا ها می‌فرمایند که برای کسب رای به هر وسیله ای متوسل نشوند و وعده‌های غیرممکن نیز ندهند چرا که باید واقعیت‌های کشور را بشناسند و در چارچوب واقعیت‌ها عمل کنند.

وی معتقد است که برخی نامزدها بنا به سیاه‌نمایی دارند و چون دولت در شرایطی است که نمی‌تواند از خود دفاع کند به گونه‌ای حرف می‌زنند که انگار دولت طی این هشت سال خواب بوده و هیچ کاری انجام نداده است.

مقدم افزود: دولت نهم و دهم در کارنامه کاری خود اقدامات بسیار مفید و خوبی انجام داده است البته اشکالاتی را نیز داشته است. اینکه نامزدها بخواهند سیاه‌نمایی بکنند کار درستی نیست چرا که فردا خودشان هم دولت تشکیل می‌دهند.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
عزت اسلامی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۴
۰
۰
این فرمایش صحیح است برای رییس جمهور شدن و زمان هایی كه پاسخ قاطعی كاندیدا ندارند نبایدپشت رهبری و شهدا مخفی شوند

نیازمندی ها