در چهارمین نشست سینمای ملل، فیلم «زندگی پای» به کارگردانی «آنگ لی» اکران می شود.
کد خبر: ۵۶۴۷۴۹
«زندگی پای» در سینمای  ملل

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ملل، مهم ترین وجه تمایز «زندگی پای» این است که برخلاف نمونه های  فیلم های مشابه که در آن قهرمان بلافاصله وارد شرایط سخت می شود، تا دقیقه 30 به پایه ریزی فلسفه و درون مایه اصلی و محوری خود که درباره خدا و ایمان به اوست می پردازد.

«زندگی پای» داستان «پای پاتل» (سوراج شاما) پسر نوجوانی است که به همراه پدرش در باغ وحش خودشان در شهر پوندیشری هندوستان فعالیت می کند. پس از اتفاقاتی، پدر مجبور به فروش باغ وحش می شود و سپس کل خانواده پاتل تصمیم می گیرند به همراه حیوانات باغ وحش با یک کشتی عازم کانادا شوند اما در میانه راه به دلیل طوفان سختی که شکل می گیرد، خانواده پای مفقود شده و تمامی حیوانات نیز به سرنوشت مشابه ای دچار می شوند و تنها این پای هست که به زحمت موفق به فرار از مهلکه می شود و خود را در یک قایق، زنده می یابد.

وی حالا در میان اقیانوس بی کران تنها مانده و نمی داند که باید چطور با این تجربه سخت زندگی کنار آید ، اما وقتی که متوجه می شود به جز او در این آب های بی کران، مهمان ناخوانده دیگر هم حضور دارد، وحشت سراسر وجودش را در بر می گیرد چراکه این مهمان ناخوانده یک ببر بنگال به شدت گرسنه است که امکان دارد هر لحظه «پای» را ببلعد و...

فیلم «زندگی پای» چهار شنبه اول خردادماه ساعت 17 برگزار می شود.علاقه مندان می توانند برای حضور در این نشست  به فرهنگسرای ملل به نشانی بزرگراه صدر، بلوار قیطریه، بوستان قیطریه مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر یا تلفن 22671718 تماس حاصل کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها