مردی که با تغییر چهره و پوشاندن لباس های زنانه خود را به شکل زن درآورده و اقدام به جیب بری از زنان در مراکز خرید و محلهای شلوغ می کرد با تلاش ماموران انتظامی کرج دستگیر شد.
کد خبر: ۵۶۰۷۴۹
دستگیری جیب بر زن نما

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، سرهنگ عبدالرضا خیرخواهان فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: روز گذشته با مراجعه خانمی به کلانتری و ارائه گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره جیب بری به مبلغ 600 هزار تومان از وی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 44 ولد آباد قرار گرفت.

وی افزود: مالباخته طی شکایتی اظهار داشت که برای خرید به بازارچه رفته بود که متوجه به سرقت رفتن مبلغ 600 هزار تومان وجه نقد از داخل جیب لباسش و عبور زنی به سرعت از کنار خود می شود.

سرهنگ خیرخواهان اضافه کرد: بنابراین اکیپی از ماموران کلانتری 44 ولد آباد به محل مورد نظر مراجعه و اقدام به پیگیری موضوع و گشتزنی در منطقه جهت یافتن ردی از سارق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهارداشت: ماموران پس از چندین ساعت کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات نامحسوس با زیر نظر گرفتن افرادی که در بازارچه و اطراف آن در حال تردد بودند به شخصی برخورد کردند که با پوشیدن لباس های زنانه با پرسه زدن در اطراف افرادی که جهت خرید آمده بودند از آنها جیب بری می کند.

ماموران پس از اطمینان از اینکه این فرد همان متهم مورد نظر می باشد طی یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و در بازرسی از متهم چندین دسته کلید، یک عدد فندک، چادر و لباس زنانه، کلاه گیس، شال زنانه، دستکش زنانه، یک عدد انبر دست، یک عدد تیغ موکت بری و مبلغ 57 هزار تومان وجه نقد کشف و همراه با متهم دستگیر شده به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهارداشت: متهم در بازجویی های ماموران اعتراف کرد که با تغییر ظاهر خود به شکل زنانه و سوار شدن در ماشین های عبوری و یا قرار گرفتن در کنار افراد در مغازه های شلوغ و بازارچه ها اقدام به جیب بری و کیف قاپی از آنها می کند.

گفتنی است؛ در این خصوص پرونده ای تشکیل و به همراه متهم تحویل مراجع قضایی شد.

newsQrCode
برچسب ها: سرقت
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها