معاون سازمان خصوصی سازی با اعلام اینکه کارگران ساختمانی تا 15 اردیبهشت برای تکمیل فرم سهام عدالت فرصت دارند، گفت: با تکمیل این مرحله در مجموع 50 میلیون نفر مشمول سهام عدالت می شوند و این طرح نهایی و کامل خواهد شد.
کد خبر: ۵۵۸۷۳۴
طرح سهام عدالت با 50 میلیون نفر کامل می شود

به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی رادیو اقتصاد، حسن محمد تبار در مصاحبه با رادیو اقتصاد گفت: توزیع سهام عدالت کارگران ساختمانی از شهریور پارسال آغاز شده است و حدود سه میلیون و 200 هزار نفر از کارگران فصلی برآورد شده اند که پس از پایش اطلاعات و بررسی و همپوشانی بخشی از کارگران، در نهایت دو میلیون و 329 هزار و 300 هزار نفر کارگر ساختمانی برای دریافت سهام عدالت شناسایی شدند.

وی افزود: با پایان این مرحله از توزیع سهام عدالت و همچنین نتایج 18 مرحله گذشته، طرح واگذاری سهام عدالت هم به مرحله اتمام می رسد.

همه فرم های سهام عدالت کارگران در 31 استان توزیع شده است و تاکنون 10 استان این فرم ها را پس از تکمیل شدن به سازمان خصوصی سازی فرستاده اند.

وی افزود: فرم های سهام عدالت کارگران در شش استان بوشهر، ایلام، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان و چهارمحال و بختیاری بزودی توزیع می شود.

معاون سازمان خصوصی سازی اظهارداشت: از سال 85 تاکنون 41 میلیون و 920 هزار نفر مشمول دریافت سهام عدالت شدند که با تکمیل کارگران ساختمانی (حدود هشت میلیون نفر با اعضای خانواده ها) به 50 میلیون نفر می رسد و حدود 65 درصد از جمعیت کشور مشمول نهایی دریافت سهام عدالت می شوند.

وی افزود: از 62 شرکتی که سهام آنها برای طرح سهام عدالت واگذار شده است 33 شرکت در بورس حضور دارد و از بهترین های بنگاههای اقتصادی محسوب می شود که هلدینگ خلیج فارس یکی از این شرکت ها است.

محمد تبار اضافه کرد: پس از این مرحله، دیگر برای طرح توزیع سهام عدالت نام نویسی نخواهد شد و این طرح پایان خواهد یافت.

معاون سازمان خصوصی سازی با بیان اینکه ارزش این سهام متناسب با رشد شاخص های بورس افزایش می یابد و اقساط آنها از طریق سود سهام پرداخت می شود، افزود: تاکنون بخشی از قیمت سهام از این طریق پرداخت شده است و پس از تکمیل طرح در خصوص حضور این سهام در بورس یا فرابورس و خرید و فروش آن تصمیم گیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
نسرین
United States
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
۰
۰
ازسهام عدالت ما كه چند سال پیش نام نویسی كرده ایم خبری نیست هر وقت هم می پرسیم میگن ما خبر نداریم حالا فكرمی كنم نوبت كارگرهای ساختمانیه كه مرتب راجع به سهام عدالت بپرسن و جواب نشنون

نیازمندی ها