سالن همایش‌های برج میلاد شانزدهم و هفدهم اردیبهشت میزبان کنسرت رضا یزدانی با اجرای قطعاتی از آلبوم «خاطرات مبهم» و قطعه‌های دیگر ازجمله «کافه نادری» خواهد بود.
کد خبر: ۵۵۸۴۳۸
کافه نادری به روایت رضا یزدانی

رضا یزدانی به مهر گفت: در برنامه جدیدم 16 قطعه از آلبوم خاطرات مبهم به همراه 9 قطعه از آلبوم‌های قبلی‌ام را اجرا می‌کنم.

او همچنین گفت: یک نوازنده کیبورد هم به اعضای گروه اضافه شده است که معرفی او را به روز کنسرت موکول می‌کنم و حضورش می‌تواند یکی از اتفاقات ویژه کنسرت باشد.

یزدانی ادامه داد: طراحی صحنه‌ای که در اجرای جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر داشتیم با استقبال مخاطبان مواجه شد به همین دلیل در برنامه پیش‌رو تلاش کردیم با اضافه کردن دکورهای جدید و دو کلیپ انیمیشن حال و هوای متفاوت‌تری را برای کنسرت و صحنه اجرا داشته باشیم، ضمن این که در این برنامه قطعه‌های دیگری مانند کافه نادری را بعد از مدت‌ها اجرا می‌کنم.

این خواننده پاپ همچنین گفت: بعد از بازی در فیلم‌های سینمایی «طهران تهران» و نمایش «کمی بالاتر» پیشنهادهای زیادی برای بازی در طرح‌‌های دیگر داشتم، اما به دلیل تداخل حضور در این طرح‌‌ها و فعالیت‌هایم در عرصه موسیقی، تمایل چندانی برای بازیگری ندارم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها