رئیس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: با تلاش های انجام شده، غرفه های نمایشگاه کتاب آماده تحویل به ناشران است و از امروز یکشنبه اول اردیبهشت، همه ناشران از طریق تشکل های نشر خود می توانند غرفه ها یشان را تحویل بگیرند.
کد خبر: ۵۵۵۹۷۸
غرفه های نمایشگاه کتاب آماده تحویل به ناشران است

به گزارش روز یکشنبه جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علی اسماعیلی با اشاره به پایان ساخت غرفه های نمایشگاه کتاب، افزود: طراحی پوستر نمایشگاه هم قطعی و هماهنگی های لازم برای اطلاع رسانی با سازمان صدا و سیما انجام شده است. علاوه بر این، واحدهای امدادی، ستادی و مجموعه واحدهای خدمات رسانی در فضا های خود مستقر شده اند.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد تصریح کرد: آیین افتتاح نمایشگاه بیست و ششم بعد از ظهر چهارشنبه، یازدهم اردیبهشت با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شخصیت ها و مسئولان فرهنگی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی افزود: امیدوارم مراسم رونمایی از پوستر نمایشگاه کتاب طی نشستی خبری، شنبه هفتم اردیبهشت برگزار شود.

رییس نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به آمار حضور ناشران در بخش های چهارگانه بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران اظهارداشت: در بخش عمومی دو هزارو 475 ناشر ثبت نام کرده اند و 60 ناشر نیز همچنان متقاضی حضور در نمایشگاه هستند. این در حالی است که سال گذشته در روزهای پایانی با چنین آماری مواجه بودیم اما امسال چند روز مانده به آغاز نمایشگاه شاهد حضور گسترده ترناشران هستیم.

به گفته وی، حدود 1600 ناشر در بخش بین الملل  نمایشگاه امسال حضور خواهند داشت.

اسماعیلی از ثبت نام 145 هزار نفر از طلاب و دانشجویان سراسر کشور برای دریافت بن الکترونیکی خبر داد و گفت: متقاصیان دریافت بن الکترونیکی می توانند شنبه هفتم اردیبهشت با مراجعه به بانک نسبت به واریز مبلغ اقدام کنند.

وی تاکید کرد: بعد از واریز مبلغ از سوی متقاضیان دریافت بن کارت الکترونیکی و پس از بررسی های لازم و در صورت خالی بودن ظرفیت، ثبت نام ادامه پیدا خواهد کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی وزارت ارشاد از ادامه بررسی طرح «مبادله معرفت» در نشست های تخصصی خبر داد و خاطر نشان کرد: طرح مبادله معرفت در صورت تصویب نهایی در قالب طرح «کتاب در برابر کتاب» و «ایستگاه های مطالعه» اجرا خواهد شد.

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 11 تا 21 اردیبهشت در مصلای امام خمینی(ره) برپا خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها