محمد علیزاده پس از سال‌ها فعالیت در موسیقی پاپ ایران و حضور در تیتراژ‌های تلویزیونی فراوان و قطعات پرطرفدار، شب گذشته نخستین کنسرت رسمی خود را در سالن همایش‌های برج میلاد بروی صحنه برد و با استقبال گسترده مخاطبانش نیز رو به رو شد.
کد خبر: ۵۴۱۹۰۸
خدا منو بغل کرده...

این خواننده که با بدشانسی‌های فراوانی در طول دوران کاری حدود ده ساله‌اش رو به رو شده بود، به محض روی سن آمدن، با نخستین جمله‌اش همه سالن را تحت تاثیر احساس درونی‌اش قرار داد و گفت: «امشب حس می‌کنم خدا منو بغل کرده...».  «جز تو»، نخستین قطعه‌ای بود که علیزاده آنرا به محض آمدن روی سن خواند تا از‌‌ همان ابتدای برنامه‌اش، سالن را به هوا ببرد. او در بین قطعات اجرایی، برخی اشعار را نیز به صورت دکلمه می‌خواند تا فضای دلنشین و گرمی در سالن حاکم باشد. اجرای قدرتمند و تسلط بی‌برو برگرد روی سن، از جمله شاخصه‌های مهم این خواننده در اولین اجرای رسمی‌اش بود که خیلی‌ها را انگشت به دهان کرد.  

قطعات محبوب و پرطرفدار همه این سال‌ها یکی یکی سر و کله‌شان پیدا می‌شد و در کمال تعجب، شدت همخوانی‌ها به قدری بالا بود که انگار نه انگار این خواننده هنوز آلبوم رسمی‌ای در بازار ندارد و نخستین کنسرت رسمی‌اش در حال برگزاری است.  «نیمه گمشده»، «بی‌حوصله»، «تو که این جوری نبودی»، «بی‌تو می‌میرم»، «این اولین بار»، «گریه نکن»، «حالمو زیبا کن»، «شهر باران»، «تو جون منی»، «دو خط موازی» و... قطعات پر طرفداری بودند که یکی پس از دیگری با اجرای مسلط علیزاده به اجرا در آمدند و در این بین قطعه بی‌کلام «ساری گلین» (قطعه فولکلور آذری)، سورپرایز ویژه علیزاده برای دوستدارانش بود که با تکنوازی‌های نوازنده‌های به قول خود علیزاده، «تبریزی‌اش» حس و حال آن‌ها چند برابر شده بود.  این خواننده در اواسط اجرایش بخش‌هایی از آلبوم جدیدش «دلت با منه» را با همراهی «پیانو» به اجرا در اورد و از انتشار این آلبوم در هفته اول اسفند ماه خبر داد. با درخواست‌های فراوان حاضرین در سالن، «جز تو» یک بار دیگر در سالن اجرا شد تا شب بزرگ محمد علیزاده پس از سالهای دوری‌اش از بازار رسمی، به شبی خاطره انگیز تبدیل شود. 

حاشیه ها

اعضای گروه محبوب «سون» (امیر وو آرش قنادی و کیارش پوزشی) مهمانان ویژه این برنامه بودند که علیزاده پس از معرفی آن‌ها، آثار این گروه را به عنوان قطعات مورد علاقه خود نیز معرفی کرد.

میلاد ترابی دیگر چهره سر‌شناس حاضر در سالن بود که در آلبوم جدید علیزاده هم قطعاتی را تنظیم کرده است. 

صدرالدین حسین خانی به عنوان مدیر برنامه‌ها و صاحب امتیاز آثار علیزاده در سالن حضور پیدا کرد و با جمله: «یک نفر بعد از خدا و پدر و مادرم در همه این سال‌ها مثل کوه پشت من ایستاد. خیلی چیز‌ها را مدیون ایشان هستم....» از سوی این خواننده به حاضران معرفی شد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها