نواب صفوی پیانو زد، صدا قطع شد

فرزاد فرزین از صلح خواند

فرزاد فرزین سومین شب اجراهای بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر را در شرایطی روی صحنه برد که نقص‌های فراوان فنی سالن برج میلاد و عوامل صدا، باعث شد دقایق زیادی از سانس اول، صرف برطرف شدن این نواقص شود و همین باعث دلخوری برخی از حاضرین در سالن شد و انتقاد آن‌ها را از مسئولین سالن در پی داشت.
کد خبر: ۵۴۱۱۷۴
فرزاد فرزین از صلح خواند

خواننده آلبوم «شلیک» در اجرای جشنواره‌ای خود نیز استفاده از طراحی‌های صحنه و تعریف سناریویی ویژه را برای برنامه‌اش در نظر گرفته بود تا مثل اکثر اوقات، اجرایش صرفا به اجرای قطعات‌اش محدود نشود و شاهد برخی «شو»‌های جالب نیز از سوی او و گروه کارگردانی‌اش باشیم. شروع برنامه فرزاد در حالی شود که ویدئوی جالبی از مونیتورهای غول پیکر پشت صحنه پخش شد و ثانیه شمار ۶۰ ثانیه را به صورت معکوس شروع به شمارش کرد. نور سالن کاملا گرفته شد و به محض صفر شدن ثانیه شمار، بخش‌هایی از ویدئوی «دوریت» پخش شد و وقتی نور به سالن داده شد فرزاد پشت به جمعیت روی یک صندلی نشسته بود و بلافاصله چرخید و ادامه قطعه پرطرفدارش را اجرا کرد. 

این شروع پر هیجان ابتدای برنامه‌ای بود که سه بار hf فرزاد فرزین در آن قطع شد تا صدای اعتراض خود فرزین هم روی سن دربیاید و بگوید: «امروز ظاهرا روز بدشانسی ماست و همه ایراد‌ها در روز اجرای ما قرار است اتفاق بیفتند!».  اما جمله نخست فرزین که لحظاتی پس از اجرای قطعه اول رو به جمعیت گفته شد، باعث شد حاضرین در سالن با یک تشویق جانانه حمایت خود را از هنرمند محبوبشان نشان دهند: «قبل از هر چیزی حتما باید به این نکته اشاره کنم. برخی خبرگزاری‌ها و سایت‌ها قبل از اینکه من روی سن بیایم با من گفتگوهایی را داشتند و از من درباره کیفیت اجرای جشنواره‌ای و فرق‌های آن با اجراهای خصوصی پرسیدند. باید بگویم ما برای کار فرهنگی وهنری به جشنواره آمده‌ایم و به رغم رقم بسیار کمتری که در این اجرا‌ها به گروه «شوک» تعلق گرفته، هیچ کم و کسری در محتوای برنامه نداریم و سعی کرده‌ایم که با بهترین برنامه و بهترین کنداکتور اجرای جشنواره را روی سن ببریم. چون ما برای کارفرهنگی اینجائیم و نه پول در آوردن!». 

قطعات پرطرفداری چون «می‌دونم»، «بچه»، «بیا بیا»، «دوریت»، «وطن»، «شانس» و... از جمله آثاری بودند که در طول برنامه اجرا شدند که در این بین همراهی تصویر و ویدئوی‌هایی که از سوی گروه کارگردانی (به سرپرستی کیوان ملک مطیعی) برای هر کدام از قطعات در نظر گرفته شده بود، مشخصا فرق‌های اساسی این اجرا را با بقیه برنامه‌هایی که در طول این چند روز در سالن برج میلاد روی صحنه رفته بود را نشان می‌داد.  

ارکس‌تر فرزاد فرزین به رهبری «امیر میلاد نیکزاد» و سرپرستی «زایا سلیمان» روز خوب‌اش را پشت سر گذاشت و حضور «حسام نواب صفوی» که در یکی از آثار به عنوان نوازنده پیانو روی صحنه آمد نیز غافلگیری فرزین برای مخاطبان‌اش بود. 
انتهای برنامه این خواننده هم با اجرای ویژه قطعه «صلح جهانی» به اتمام رسید که «حسام نواب صفوی» و گروهی دیگر از تیم هنری فرزاد در این قطعه او را همراهی کردند تا برنامه با یک پایان حسی و حماسی به اتمام برسد و همه به صورت ایستاده خواننده مورد علاقه‌شان را بدرقه نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها