کد خبر: ۵۳۶۳۳۸

 

 

سرپرست گروه موسیقی مدیانت از اجرای سه نوازی آثار معروف جهان که کمتر در ایران اجر شده‌اند، توسط این گروه در جشنواره موسیقی فجر خبر داد.

آلوین آوانسیان سرپرست گروه موسیقی مدیانت با اشاره به اجرای این گروه در جشنواره موسیقی فجر به خبرنگار مهر گفت: گروه ما متشکل از سه نفر است و تمام کارها به صورت سه نوازی انجام می‌شود و قطعاتی از آهنگسازان اروپایی را در جشنواره اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به ترکیب سازهای گروه موسیقی مدیانت بیان کرد: سازهای پیانو، ابوا و فاگوت از جمله سازهایی است که در این اجرا استفاده می‌شود که نوازنده ابوا حسام صدفی‌نژاد است و پاگوت را علیرضا متوسلی می‌نوازد و من نیز با ساز پیانو این دوستان را همراهی می‌کنم.

این نوازنده پیانو درباره نوع اجرای گروه خود در جشنواره افزود: ترکیب گروه ما و آثاری که می‌نوازم خیلی در ایران مرسوم نیست و ما حدود یکسال است روی این قطعات کار کردیم و این قطعات عمدتا در ایران کار نشده و ناشناخته هستند.

سرپرست گروه موسیقی مدیانت ادامه داد: آهنگسازان و نوازندگان ایرانی کمتر روی این آثار کار کرده‌اند و ما با هدف اینکه معرفی آنها، این قطعات را کار می‌کنیم.

به گفته وی، قرار است از آهنگسازانی چون فرانسیس پولانک و لالیت در این کنسرت قطعاتی اجرا شود.

آوانسیان افزود: قرارست اجرای گروه مدیانت در سالن رودکی برگزار شود و هنوز تاریخ دقیقی از سوی مسئولان جشنواره زمان دقیق اجرای کنسرت این گروه مشخص نشده است. اجرای گروه مدیانت در سه قسمت مختلف انجام می‌شود و فضای کارمان آمیخته ای از کلاسیک و مدرن است.

به گزارش خبرگزاری مهر، آلوین آوانسیان در تولید موسیقی سریال‌های مختارنامه و مدار صفر درجه به عنوان نوازنده پیانو همکاری داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها