سومین جشن «موسیقی ما» چهارم مهرماه در تالار وحدت تهران با هدف تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی درحالی برگزار خواهد شد که در آن از مقام هنری استاد «هوشنگ ظریف» و همچنین «محمدرضا درویشی» تقدیر می‌شود.
کد خبر: ۸۳۸۴۷۳
تالار وحدت میزبان سومین جشن موسیقی ما می‌شود

به گزارش فارس، در سومین جشن موسیقی ما، همچنین دو جایزه‌ ویژه به «بهروز غریب‌پور» به خاطر فعالیت‌های سال‌های اخیرش در زمینه‌ی اجرای اپراهای عروسکی و «ناصر فرهودی» صدابردار باسابقه اهدا خواهد شد.

کارگردانی هنری این مراسم را چون دو جشن پیشین «مجید بررزگر» برعهده دارد و مانند سال گذشته «احسان کرمی» اجرای مراسم را انجام می‌دهد.

اجرای موسیقی زنده و چند بخش غافلگیرکننده دیگر، سایر قسمت‌های این مراسم را تشکیل می‌دهند.

برگزیدگان این مراسم همانند سال‌های گذشته طی یک نظرسنجی بزرگ و فراگیر با حضور بیش از یک‌صد و پنجاه هزار نفر (در شاخه مردمی) و بیش از یک‌صد و پنجاه نفر از کارشناسان فعال و خبره موسیقی در کنار خبرنگاران و منتقدان این حوزه (در شاخه کارشناسی) انتخاب می‌شوند.

نظرسنجی مردمی از هفته دوم مردادماه در سایت «موسیقی ما» آغاز شده و قرار بود تا پایان همان ماه ادامه داشته باشد که به دلیل استقبال خوب، تا پایان شهریورماه تمدید شد.

در این ضیافت فرهنگی که به همت سایت خبری-تحلیلی «موسیقی ما» و با مشارکت «بییپ تونز» (مرجع دانلود قانونی موسیقی) برگزار می‌شود، تندیس‌های طلایی در رشته‌های مختلفی نظیر آلبوم برگزیده موسیقی (در هفت ژانر)، آهنگساز برگزیده (پاپ، سنتی و تلفیقی)، تنظیم‌کننده پاپ، شاعر و ترانه‌سرا، ناشر و کنسرت‌گذار و... به هنرمندان اهدا خواهد شد.

بر اساس این گزارش، سومین جشن «موسیقی ما» چهارم مهرماه در تالار وحدت تهران با شعار «جشن همدلی اهالی موسیقی ایران» و با هدف تقدیر از یک سال فعالیت اهالی موسیقی درحالی برگزار خواهد شد که در آن از مقام هنری استاد هوشنگ ظریف و همچنین محمدرضا درویشی تقدیر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها