خواننده موسیقی پاپ کشورمان در کنسرت پیش روی خود آثاری از جمله «گل هیاهو» و «غریبه» را در برج میلاد روی صحنه می‌برد.
کد خبر: ۱۰۳۷۳۸۴
آسرایی گل هیاهو را به برج میلاد می‌آورد

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، فریدون آسرایی پس از پایان ماه مبارک رمضان در نهمین شب از نخستین ماه فصل تابستان روی صحنه می‌رود.

این خواننده با احساس موسیقی پاپ در اجرای پیش روی خود آثاری را از آلبوم‌های پرمخاطب خود همچون «غریبه»، «عشق یعنی» و «خاطرات گمشده» روی صحنه می‌برد.

«آهای خوشگل عاشق» یا «گل هیاهو» اثر پرمخاطبی است که آسرایی به واسطه انتشار آن به شهرت رسید و به همین دلیل این قطعه نزد طرفدارا او از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز در کنسرت این خواننده موسیقی پاپ مربوط به اجرای قطعه «گل هیاهو» است.

فریدون آسرایی در آلبوم «عشق یعنی» قطعه «هنوزم همونی» را برای مادرش خوانده و پیش از اجرای این قطعه در هریک از کنسرت‌های خود، این قطعه را به مادرش که اکنون در قید حیات نیست، تقدیم می‌کند.

«سلام»، «عشق یعنی»، «پشیمونی»، «یادش بخیر»، «کبوتر»، «گل هیاهو» و «غریبه» از جمله قطعه هایی است که فریدون آسرایی در کنسرت تابستانی خود می‌خواند.

خواننده آلبوم «خاطرات گمشده» سابقه اجرا در جشنواره موسیقی فجر را نیز درکارنامه هنری خود دارد و اجرای او در دوره‌های قبلی این رویداد بزرگ موسیقایی، با استقبال ویژه ای از سوی مخاطبان موسیقی روبه‌رو شد.

فریدون آسرایی 9 تیر در دو نوبت و در ساعت‌های 18:30 و 21:30 در برج میلاد روی صحنه می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها