اولین جلسه رسیدگی به پرونده تتلو برگزار شد

تتلو، به وقت محاکمه

امیرحسین مقصودلو معروف به امیر تتلو با احضاریه شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه باید خود را به این نهاد معرفی کند.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۱
امیر تتلو به دادسرا فراخوانده شد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، امیر تتلو یکی از خواننده های پرحاشیه ایران است. چه آن زمانی که با اعتماد به نفس کامل درخواست پوشیدن لباس تیم پرسپولیس تهران را دارد و چه وقتی که روی ناو جنگی ارتش ایران ترانه ای درباره انرژی هسته ای می خواند.

حالا و به تازگی برگه احضاریه او توسط شعبه دوم بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه تهران در فضای مجازی دست به دست می شود. در این برگه که تاریخ تنظیم آن 18 مردادماه است دلیل احضار به این صورت آمده است: در خصوص گزارش علیه شما دائر بر تشویق نمودن جوانان به فساد و فحشا در مهلت مقرر فوق در ساعت اداری جهت دفاع از اتهام انتسابی در این شعبه حاضر شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۸
هموطن
-
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
۰
۰
جلف ترین خواننده ای كه تو عمرم دیدم
علی
-
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
.خدایا اب ك سر بالا بره قورباغه ابوعطا میخونه اخه ببین چقدر بدبختیم ك تتلو باید اسمش هنرمند تلقی بشه ..
ali
-
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
ادرسش معلومه
محمد
-
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
سر ملتو با این چرتو پرتا گرم میكنن. تتلو احضار شده كه چی؟ چه دردی از مشكلات جامعه دوا میشه؟؟ میتونید برید خاوری رو برگردونید. برید اختلاص گران رو بگیرید. ملت رو چی فرض كردید
نوذر
-
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
۰
۰
بیچاره همیشه موضع گیریهاش دو پهلوست برای همین هم خیلی حاشیه سازه و به دادسرا دعوت شده......
ایرانی مقیم امریكا
-
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
۰
۰
امیر تتلو , بگذار از ایران برو , اینجا موندی برای چی ؟ برو تركیه یا كشورهای اروپایی یا امریكا . توی ایران برای موسیقی ارزش قایل نیستند - برو مثل متین ۲ حنجره كه میلیون ها جوان ایرانی طرفدار دارد . متین هم اگر نمیرفت بیرون هیچ وقت موفق نمی شد در زندگی هنریش
نرم افزار موبایل
-
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
۰
۰
متاسفم كه پسرجوانم طرفداراین خواننده است.این اقا ثبات رفتارندارد.هرروزی رفتارو ببانی دارد
نظر
-
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۳
۰
۰
رفتاراش خیلی مضحكه . ایرانی مقیم امریكا درست میگه باید بره امریكا حالا به هر دلیلی . هم برای طرفدارانت خوبه هم برای كسانی مثل من كه ببخشید وقتی كلیپی ازش می بینم حالم از هرچی خواننده است به هم میخوره . .

نیازمندی ها