پس از خداحافظی رضا عنایتی و آرش برهانی از فوتبال نوبت به هادی عقیلی دیگر فوتبالیست مطرح کشورمان بود تا برای همیشه با مستطیل سبز وداع کند.
کد خبر: ۱۰۲۲۰۹۰
پشیمانی ابدی هادی عقیلی / آن اشتباه هرگز جبران نشد

به گزارش جام جم آنلاین ، هادی عقیلی در نامه ای که در اینستاگرام خود منتشر کرده بود برای همیشه با فوتبال وداع کرد.

او پس از این خداحافظی گفت و گویی انجام داد و از بزرگ ترین پشیمانی تصمیم فوتبالی خود هم گفت، یعنی همان تصمیمی که بر اساس آن چند سال پیش اردوی تیم ملی را ترک کرد و وقتی خواست برگردد کی روش دیگر به او هرگز اجازه نداد تا او به همین راحتی جام جهانی را از دست بدهد.

عقیلی بعد از خداحافظی‌اش از فوتبال در این باره گفت: «مطمئناً همه دوست دارند در جام جهانی بازی کنند، اما جام جهانی، همه فوتبال نیست و یک بخش از فوتبال است. بازی کردن در تیم ملی ارزش زیادی داشت و من هم نزدیک به ۷۰ بازی ملی دارم. پس نمی‌توان جام جهانی را از تیم ملی جدا کرد و گفت جام جهانی بخش جدایی است و این کامل جدا کردن، درست نیست. من افتخار می‌کنم که به پیراهن با ارزش تیم ملی رسیدم و سال‌ها بازی کردم. در آن شرایط هم اتفاقاتی افتاد که من یک تصمیم گرفتم و بارها در این خصوص صحبت کردم که تصمیم من درست نبود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
۰
۰
هادی هواداران سپاهان تورا فراموش نخواهند كرد همه ما بعضی مواقع اشتباه میكنیم مهم اینست كه شجاعت اقراربه این اشتباه را داشته باشیم كه این خود روشن كننده مسیر آینده است بله زمان به عقب برنمی گردد ولی آینده در مسیر همه ماست اگر فرصتی باشد

نیازمندی ها