ناصر چشم آذر آهنگساز که شب گذشته میهمان برنامه خندوانه بود از تاثیر همنشینی گفت. اینکه انسانها بنا بر همنشینی با دیگران تغییر می کنند و مثلا اگر مولانا با ویکتور هوگو ارتباط داشت، اینقدر خودخواه نبود. به دلیل اینکه به نظر من شعرهایش خودخواهانه است.
کد خبر: ۹۲۳۵۶۶
ناصر چشم آذر: مولانا شاعر خودخواهی است

منبع: شبکه نسیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
یوسف
-
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
۰
۰
ناصر چشم اذر یك اهنگسازست واگر شاعر هم باشد در حدی نیست كه كوچكترین جسارتی به مولانا بكند.شركت در ان برنامه وحضور مقابل دوربینها چشم عقلش را كور كرده.
مهران
-
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
مولانا یك عارف بزرگ یك فیلسوف و شاعری شهره است در حالی كه ناصر چشم آذر فقط یك موزیسین است و در حد واندازه ای نیست كه در مورد مولانا اظهار نظر كند
نظر
-
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
مولانا متعلق به تمام دوره های بعد از خودش و متعلق به تمام مردم دنیاست . اینكه فردی كه فقط در یك كشور و در یك مقطع زمانی و در یك رشته ای معروف باشه در مورد ایشون نظر بده اصلا جایگاهی برای نظر ایشون نمی تونیم متصور باشیم .
پارسی
-
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
۰
۰
احتمالاً آقای چشم آذر اشعار مولانا را به درستی درك نكرده اند. زیرا تاكنون از هیچ یك از بزرگان ادبیات شنیده نشده است كه مولانا را خودخواه بدانند.
یوسف
-
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
۰
۰
این اظهار نظر حقارت امیز وكور كورانه-جسارت امیز-ونااگاهانه-وبیشرمانه وسراسر توهین امیز به مقام شامخ مولانارا بردارید وبس كنید .این اقای خندوانه هم پیداست سواد چندانی ندارد واحتمالاكارودانش خوانده باشد واز بی مزگی اجازه داده چنان جسارتی به ساحت شامخ مولانا بشود .ان برنامه مگر مدیر صحنه -كارگردان-منشی صحنه -تهیه كننده -ناظر كیفی نداشته كه اجازه پخش آن ا را داده اندوتاریخ مصرفش گذشته.
ناشناس
-
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
۰
۰
آقای چشم آذر خیلی كوچك اند كه بخواهند درباره شخصیت بزرگی چون مولانا حرف بزنند
ایشون بهتره راجع به ابن دیلاق یا ملانصرالدین نظر دهند كه آن هم بعیده از ایشون

نیازمندی ها