مجری شبکه تلویزیونی محافظه کاران افراطگرا «فاکس اند فریندز» در یک برنامه زنده این شبکه نزدیک بود با تبر یک طبال از همه جا بی خبر را بکشد.
کد خبر: ۸۱۱۶۸۸
تبر به دست مجری تلویزیون ندهید + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از لومتن، پیت هیگست مجری شبکه خبری محافظه کار افراطی «فاکس اند فریندز» که مقرش در نیویورک است تصمیم گرفت در روز جشن پدر در آمریکا و در برابر دوربین های این شبکه در حالی که صدای طبل زدن طبال ها به گوش می رسید یک تبر را به سوی هدفی پرتاب کند.

پیت هیگست تبر را در دست گرفت و به سوی هدف پرتاب کرد اما تبر با فاصله ای قابل توجه از بالای هدف رد شد. برنامه که به طور زنده پخش می شد ناشیگری پیت را نشان داد و علاوه بر آن بیننده های شبکه او را دیدند که با نگرانی به دیواره ای هدف روی آن نقش بسته بود رفت و نگاهی به آن سوی دیواره کرد و نفسی کشید. نفسی که بیشتر نشانگر ترس بود تا ناراحتی.

اما جدا از دوربین های این شبکه خبری ، یک فیلمبردار آماتور هم در آنجا حضور داشت، با این تفاوت که او از پشت صحنه فیلمبرداری می کرد.

در این فیلم می توان تبر را مشاهده کرد که پس از عبور از بالای دیواره به بازوی یکی از طبال ها که پشت صحنه طبل می زد، برخورد می کند.

شدت برخورد به اندازه ای بود که طبال دست از طبل زدن برداشت. او در صفحه فیس بوک خود نوشت: خدا را شکر می کنم که تبر به سرم برخورد نکرد. اصلا قرار نبود هنگامی که ما طبل می زدیم تبری پرتاب شود. من فکر می کنم که این مجری برای خودنمایی و بزرگ جلوه دادن خودش این کار را کرد.

هنوز مشخص نیست که طبال مجروح قصد شکایت دارد یا اینکه با گرفتن مبلغی از این کار خودداری خواهد کرد.

بهتر است ما فیلم این دو صحنه را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها