رباتی که پیک رستوران شد!

شرکت بریتانیایی Just Eat به صورت تخصصی در زمینه ارایه خدمات برای ارسال غذاهای سفارش داده شده به مشتری فعالیت می‌کند و در این زمینه سرویس‌های گوناگونی را ارایه کرده است. ولی این بار قرار است روبات‌ها خدمات این شرکت را ارایه دهند.
کد خبر: ۹۲۱۴۹۲
رباتی که پیک رستوران شد!

به گزارش جام جم کلیک ، این شرکت آزمایش روی روبات‌هایی را آغاز کرده است که بدون کنترل انسان فعالیت می‌کنند و قرار است سفارش‌های غذا را در کوتاه‌ترین زمان به دست مشتری برسانند.

این روبات‌ها که از این ماه به صورت عملی مورد استفاده قرار می‌گیرند در شرکت Starship Technologies ساخته شده‌اند و حتی می‌توانند سفارش‌های مشتری را تا چند کیلومتر دورتر هم به دست او برسانند.

موبنا نوشت که شرکت Just Eat برای استفاده از این روبات‌ها همکاری‌هایی را با رستوران‌های بزرگ بریتانیایی آغاز کرده است تا آنها ارسال غذاهای سفارش داده شده را به این روبات بسپارند.

شرکت Starship به صورت ویژه محصولات تولید می‌کند تا فاصله میان فروشنده و مشتری به حداقل برسد و هزینه حمل محصولات هم کاهش یابد. در آخرین اقدام گفته شده است روبات‌های ویژه ارسال غذا برای مشتریان به‌ازای هر سرویسی که ارایه می‌دهند فقط یک پوند دستمزد می‌گیرند.

بر اساس آخرین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، این روبات شش چرخ یک محفظه ویژه برای گرم نگه داشتن غذا و یک یخچال کوچک برای خنک نگه داشتن نوشیدنی ها را در خود جا داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها