ارتش عراق عملیات آزادسازی فلوجه را آغاز کرد

ارتش عراق با کمک نیروهای بسیج مردمی از چند محور، پیشروی به سمت فلوجه را برای آزادسازی این شهر آغاز کرده اند.
کد خبر: ۸۵۷۷۶۰
ارتش عراق عملیات آزادسازی فلوجه را آغاز کرد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، ارتش عراق پس از آزاد کردن مناطق گسترده ای در اطراف شهر فلوجه، حمله به سمت مرکز این شهر را از سه محور آغاز کرد. منابع نظامی اعلام کردند نیروهای ارتش عراق به پیشروی خود به سمت منطقه حراریات ادامه می دهند تا زمینه آزادسازی فلوجه را فراهم کنند.

حملات هوایی نیروی هوایی عراق با هدف بمباران خطوط دفاعی داعش در اطراف شهر فلوجه انجام شد. همزمان نیروهای ارتش عراق پیشروی قابل ملاحظه ای در مناطق شرق گرمه، الحیطویین و شیهه و سودا داشتند و این مناطق را به طور کامل از تصرف داعش آزاد کردند به گونه ای که مناطق حراریات از مناطق اطراف فلوجه، با چشم قابل دیدن است. هم اکنون ارتش عراق از چند محور برای آزادسازی فلوجه تلاش می کند و با تروریستها درگیر است.

نیروهای امنیتی عراقی پرچم این کشور را بر رو پل " الکیلو" منتهی به شهر الرطبه در غرب الرمادی در استان الانبار برافراشتند. جنگنده های ائتلاف بین المللی نیز مواضع گروهک تروریستی داعش را در عراق شانزده بار و در سوریه سیزده بار هدف قرار دادند. بر اثر انفجار یک بسته انفجاری در روستای عرب جبور در جنوب بغداد، نیز یک نظامی ارتش عراق به شهادت رسید و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها