اختصاصی جام جم آنلاین

شهادت غم انگیز مادر کودک فلسطینی سوزانده شده+گزارش تصویری

سرانجام رهام دوابشه ، مادر 26 ساله نوزاد فلسطینی سوزانده شده هم ، با 80 درصد سوختگی پس از چند هفته تحمل درد و رنج مانند همسر و پسرک شان شهید شد.
کد خبر: ۸۳۳۲۹۸
شهادت غم انگیز مادر کودک فلسطینی سوزانده شده+گزارش تصویری

به گزارش جام جم آنلاین، رهام، مادر علی سعد دوابشه بود، طفل 18 ماهه ای که نهم مرداد امسال شهرک نشینان اسرائیلی خانه اش را در شهرک دومای واقع در کرانه غربی رود اردن به آتش کشیدند. علی کوچک همان وقت در آتش سوخت اما برادر 4 ساله، پدر، و مادرش با وجود سوختگی شدید زنده ماندند و به بیمارستانی در تل آویو منتقل شدند.

پدر علی با 90 درصد سوختگی، 8 روز بعد از این حادثه فوت کرد و آخرین امید خانواده دوشابه، این بود که دستکم مادر زنده بماند اما بخت با او هم یار نبود و نتوانست درد سوختگی را دوام بیاورد و سرانجام جانش را از دست داد. برادر بزرگتر علی هم هنوز در بیمارستان بستری است و امید کمی برای بهبودش وجود دارد.

شهرک نشین های اسرائیلی روی در و دیوار خانه علی کوچولو را شعارهایی نژادپرستانه به زبان عبری نوشتند و ستاره پنج پر داوود را نقاشی کردند که نشان می داد هدف شان انتقام جویی از فلسطینی های معترض به شهرک سازی اسرائیلی ها در کرانه باختری بوده است.

ریحام معلم بود و زمانی که او را به بیمارستان رساندند سوختگی اش از نوع درجه سه تشخیص داده شد و از همان زمان هم حدس این که سرانجام از پا در می آید، دشوار نبود. نکته مهم این است که تقریبا در اواخر مرداد نیز یکبار مقامات صهیونیستی خبر مرگ این زن را اعلام کرده بودند اما حالا خبر شهادت او رسما درسایت های خبری تایید شده است.

خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها