در باشگاه هر روز یک داستان جدید داریم

خواجه‌وند: مدیرعاملی پرسپولیس را قبول نمی‌کنم

ادامه داستان قهر و آشتی در پرسپولیس

سوشا مکانی هم خداحافظی کرد!

جام جم ورزشی: بازار خداحافظی مجازی در پرسپولیس خیلی داغ است حتی اگر این خداحافظی ها به سرعت پس گرفته شود!
کد خبر: ۷۳۵۵۴۲
سوشا مکانی هم خداحافظی کرد!

به گزارش جام جم ورزشی ، پس از اینکه پیام صادقیان به دنبال سلسله اتفاقاتی از پرسپولیس خداحافظی کرد اما به سرعت خداحافظی اش را پس گرفت اینبار نوبت به سوشا مکانی دیگر بازیکن پرسپولیس بود تا از طریق یکی از شبکه های اجتماعی (اینستاگرام) خداحافظی خود را از پرسپولیس اعلام کند. او که به دنبال نمایش بسیار ضعیف در برابر گسترش فولاد این کار را کرد به سرعت از خداحافظی خود پیشمان شد.

این دروازه بان در صفحه شخصی اش نوشت: "از پرسپولیس می رم ولی فکرشم نمی کردم که یه روز از پرسپولیس جدا بشم. خودم شخصا میرم دنبال رضایت نامه. بازی با نفت (اولین بازیم) فهمیدم که کارم خیلی سخته الانم به خاطر سربلندی پرسپولیس حاضرم جونمو بدم. دم همتون گرم بای پرسپولیس. بای اینستاگرام."
البته سوشا مکانی بعد از اینکه این پست را در صفحه شخصی اش منتشر کرد دقایقی بعد آن را پاک کرد. به نظر می آید بحران ظرفیت نزد بازیکنان پرسپولیس روز به روز جدی تر می شود. تصور کنید تمام بازیکنان دنیا پس از یک روز سخت و به دنبال آن به دلیل انتقاداتی که از آنها می شود بخواهند خداحافظی کنند. به نظر می آید مسئولان پرسپولیس باید واکنشی سریع و مقتدرانه در برابر این دست از بازیکنان داشته باشند در غیر اینصورت در روزهای آینده شاهد بحران های جدی تری در پرسپولیس خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها