کودکان بم میزبان شهرموش‌ها شدند

در سفر عوامل فیلم «شهرموش‌ها 2» به بم، کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست این شهر به تماشای «شهر موش‌ها 2» نشستند و مرضیه برومند آرزو کرد که این شهر صاحب سینما شود.
کد خبر: ۷۳۳۶۳۲
کودکان بم میزبان شهرموش‌ها شدند

به گزارش مهر، جمعی از عوامل و دست‌اندرکاران فیلم سینمایی «شهر موش‌ها 2» با هدف اکران فیلم برای کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به شهر بم سفر کردند و از مراکز آموزشی، خیریه، توانبخشی و ارگ‌بم دیدن کردند.

در این سفر دو روزه مرضیه برومند کارگردان فیلم به همراه منیژه حکمت تهیه‌کننده، مرضیه محبوب، هنگامه مفید، بهرام دهقانیار و تعدادی از عروسک‌گردانان، صداپیشگان و برخی از عوامل تولید و پشت دوربین حضور داشتند.

برومند در این رابطه گفت: من 43 سال پیش به بم آمده بودم و می‌دانم که چه شهر زیبایی داشتید. متاسفم که هنوز آن‌طور که باید و شاید به این شهر رسیدگی نشده است و تا شهر به‌طور کامل ساخته شود، کارهای زیادی باقی‌مانده است.

او در پایان با گلایه از نبود سالن سینما در این شهر گفت: منتظر دولتی‌ها نباشید، یا علی بگویید و شهرتان را بسازید. وقتی هنوز تیرآهن‌های خانه‌های نیمه‌کاره بم را می‌بینم، رویم نمی‌شود که بگویم چرا بم سینما ندارد. اما سینما شادی می‌آورد و کاش بم هم سینما داشت. اینجا سالن خوبی است و کاش یک پروژکتور بهتر می‌داشت تا شما با شرایط بهتری این فیلم را می‌دیدید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها