شرکت بزرگ هرمی در سمنان منهدم شد

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از شناسایی و دستگیری هر 8 عضو ارشد و غیربومی یک شرکت کلاهبرداری هرمی خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۰۱۹
شرکت بزرگ هرمی در سمنان منهدم شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ سید موسی حسینی گفت: با اطلاع از فعالیت گسترده افرادی تحت پوشش شرکت های هرمی در سطح شهرستان سمنان، موضوع با تشکیل تیم ویژه ای از ماموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: در تحقیقات محسوس و نامحسوس پلیس، محل فعالیت این شرکت هرمی که منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات سمنان بود، شناسایی و هماهنگی لازم با مرجع قضائی انجام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان به عملیات ضربتی و غافلگیرانه ماموران انتظامی اشاره کرد و افزود: در این عملیات که در ساعت خلوت بعدازظهر و زمان فعالیت این شرکت هرمی اجرا شد، هشت نفر از لیدرها و اعضای فعال این شرکت دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ حسینی، در بازدید از مخفیگاه افراد دستگیر شده، اسناد و مدارک بسیاری از ترکیب اعضای شرکت و دریافت های مالی آنان کشف شد.

وی با بیان این مطلب که افراد دستگیر شده غیربومی و از استان های دیگر کشور به سمنان آمده بودند، گردش مالی این شرکت هرمی را تاکنون بالغ بر 300 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: تحقیقات پلیس تا شناسایی کامل اعضا به ویژه سرشاخه های هرم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان این مطلب که متهمان پس از معرفی به دادسرا تحویل زندان شدند، به عموم شهروندان به ویژه جوانان توصیه کرد: با وعده های پوچ و خیالی افراد ناشناس در دام آنان نیفتید و به محض اطلاع از فعالیت اینگونه شرکت ها مراتب را بی درنگ به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها