متهم:‌ قصد داشتم تابوت سنگی را هم سرقت کنم که ناکام ماندم

کشف تابوت سنگی در ماموریت مخفی پلیس

نزاع کارگران برای تصاحب 7 کوزه‌ عهد سلجوقی

کارگران یک پروژه عمرانی در قم با یافتن کوزه سفالی عتیقه در عمق 25 متری زمین قصد سرقت این اشیای گرانبها را داشتند که با حضور ماموران دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۷۵۰۴
نزاع کارگران برای تصاحب 7 کوزه‌ عهد سلجوقی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی استان قم در این باره گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 قم مبنی بر نزاع چند کارگر در پروژه تقاطع بلوار 15 خرداد قم، ماموران عازم محل درگیری شدند.

سرهنگ حمیدرضا اسدی افزود: در تحقیقات اولیه معلوم شد دو نفر از کارگران پروژه هنگام حفر چاه در عمق 25 متری زمین هفت کوزه سفالی قدیمی را مشاهده و پس از انتقال به سطح زمین با راکب یک موتورسیکلت که شاهد این ماجرا بوده بر سر ربودن این اشیای عتیقه درگیر می‌شوند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گفت: با حضور ماموران و پس از دستگیری این افراد، ابتدا دو کوزه سفالی و در ادامه با بررسی محل، پنج کوزه مخفی شده به دست متهمان کشف شد.

سرهنگ اسدی افزود: این اشیای عتیقه تحویل مسئولان اداره میراث فرهنگی استان قم شد و مسئولان و کارشناسان این اداره نیز با بررسی قدمت این اشیاء، آنها را متعلق به دوره سلجوقیان عنوان کردند.

با تحویل متهمان به دادسرا، تحقیق از متهمان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
۰
۰
امیدوارم با حكم بسیار قاطع و سنگین، مقام محترم قضایی آنچنان تنبیهی بكنند این افراد رو كه دیگر هوس ربودن میراث ملی كشور به فكرشان خطور نكند

نیازمندی ها