با اندک فاشیست‌های سینما، حرف زدن بیهوده است

دفاع کارگردان «قلاده های طلا» از الهام چرخنده

با اندک فاشیست‌های سینما، حرف زدن بیهوده است. اگر دستگاه‌های مسئول بخواهند، قادرند نشئگی را چنان از سر این کوتوله‌ها بپرانند که مادرشان الیزابت در بی‌بی‌سی هم نتواند خماریشان را دوا کند.
کد خبر: ۶۷۷۳۵۱
دفاع کارگردان «قلاده های طلا» از الهام چرخنده

اینها بخش هایی از حرف های ابوالقاسم طالبی است که در دفاع از الهام چرخنده و در واکنش به کسانی گفته که از چرخنده انتقاد کرده اند.

ابوالقاسم طالبی در واکنش به برخوردهای اخیر با الهام چرخنده گفت: تجربه نشان داده با اندک فاشیست‌های سینما، حرف زدن کار بیهوده‌ای است. تکبر بواسطه بعضا شناخته شدن در کوچه و بازار، باعث بیماری خودشیفتگی در آنها شده و به هیچ چیز جز خودشان توجه ندارند. نه وطن نه آزادی عقیده و نه ابراز آن. نه امنیت ملی و نه تعاملات صنفی نیز برایشان مهم نیست.


وی افزود: اینها کوتوله‌های کم ظرفیتی هستند که با پک اول توهم می‌زنند و توقع می‌کنند دیگران باید در مقابل پوچگرایی‌شان کرنش کنند. علی الخوص اگر موضع گیری مسئولی آنها را اوردوز کند و توهم قدرت هم بکنند، آنگاه جز به حذف و قلع و قمع دیگران راضی نمی شوند.


کارگردان «قلاده‌های طلا» ادامه داد: برخورد با خانم الهام چرخنده یک تست است چون رسما گفته‌اند دستگاه های نظارت فرهنگی، دیگر عرضه برخورد ندارد. البته می‌دانند اگر این دستگاه ها بخواهند، قادر هستند نشئگی را چنان از سرشان بپرانند که مادرشان الیزابت در بی بی سی هم نتواند خماریشان را دوا کند.


طالبی در این رابطه تأکید کرد: این فرزندان موسولینی فعلا عقیده دارند که قضات باغیرت در دستگاه قضای این ملک، دیگر جرأت صدور حکم ممنوعیت برای توهین‌کنندگان و معارضان تمامیت‌خواه ضدانقلاب در هنر ایران زمین ندارند. آنها باور دارند که مجلس و کمیسون فرهنگی مرعوب آنهاست.


وی در ادامه این گفتگو تصریح کرد: البته بنده انگاره‌های این کوتوله‌های بی‌وطن بی‌دین را قبول ندارم و معتقدم دادستان و دستگاه قضا و مجلس بزودی حرکتی درخور با این لاابالیها انجام خواهند داد. در روزهای آینده و با عملکرد دستگاه قضا و مجلس، معلوم می‌شود حق با فاشیتهاست یا با بنده؟ قضاوت هم با مردم و رسانه ها خواهد بود. (نسیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها