هزینه 700 میلیارد تومانی برای متروی اصفهان

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تاکنون 700 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه قطار شهری اصفهان هزینه شده است.
کد خبر: ۶۰۶۲۱۲
هزینه 700 میلیارد تومانی برای متروی اصفهان

ابوالفضل قربانی در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر پروژه مترو در چه وضعیتی قرار دارد، اظهار کرد: در جلسه علنی شورای شهر، اعضای شورا برای هیات مدیره متروی اصفهان مشخص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه پیگیری‌های بسیاری برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه صورت گرفته است، اضافه کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد راه‌اندازی و بهره‌برداری از این پروژه در آینده‌ای نزدیک هستیم.

رئیس کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اقدامات برای خرید واگن‌های مترو به خوبی در حال انجام است، تصریح کرد: در حال حاضر انتقال واگن‌های قطار شهری اصفهان به کشور در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا پایان امسال شهروندان می‌توانند از فاز نخست متروی اصفهان استفاده کنند، ادامه داد: متروی اصفهان طی دو فاز اجرا می‌شود و در حال حاضر عملیات اجرایی فاز نخست قطار شهری اصفهان به پایان رسیده است.

قربانی با اشاره به اینکه فاز نخست متروی اصفهان از عاشق‌آباد آغاز می‌شود و تا میدان شهدا ادامه دارد، تاکید کرد: فاز دوم این پروژه نیز از میدان شهدا تا میدان صفه ادامه دارد و تاکنون 700 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه قطار شهری اصفهان هزینه شده است.

وی با تاکید بر اینکه عملیات ریل‌گذاری و احداث تونل‌های فازم دوم پروژه قطار شهری اصفهان انجام شده است، افزود: عملیات احداث تعدادی از ایستگاه‌های این فاز نیز انجام شده است و امیدواریم متروی اصفهان هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها