انتصاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش

رئیس‌جمهور در حکمی علی‌اصغر فانی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد. فانی متولد سال 1333 تهران و دارای مدرک فوق‌لیسانس راه و ساختمان از دانشکده فنی دانشگاه تهران و دکترای مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی از دانشگاه تربیت مدرس است.
کد خبر: ۵۸۹۴۲۲

به گزارش فارس، از جمله مسئولیت‌های فانی در گذشته می‌توان به مدیرکلی آموزش و پرورش کردستان در سال 1364، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 64 تا 68 ، معاون و قائم‌مقام دانشگاه علوم انسانی دانشگاه تربیت مدرس در سال‌های 68 تا 72، معاون فرهنگی بنیاد شهید در سال‌های 72 تا 76، معاون برنامه‌ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش در سال‌های 76 تا 77، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش در سال‌های 77 و 78، معاون آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 77 تا 80 ، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در سال‌های 80 تا 84، سرپرست وزارت آموزش و پرورش از هشتم شهریور 84 تا 18 آبان 84، سرپرست دبیرخانه شورای تعلیم و تربیت و استادیار دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد.

پیش از فانی، محمدعلی نجفی به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارتخانه آموزش و پرورش معرفی شده بود که نتوانست از مجلس رای اعتماد بگیرد.

نجفی در حکمی از سوی روحانی به عنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منصوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها