اتفاق جدیدی درباره قیمت مسکن مهر پردیس نیفتاده است

قائم‌ مقام مدیرعامل شهر پردیس با انتقاد از انتشار برخی اخبار درباره افزایش قیمت مسکن مهر پردیس، گفت:‌ اتفاق جدیدی نیفتاده است، شرکت عمران فقط به دستورالعمل‌ها و ضوابط مربوط به قیمت‌ها به‌عنوان بخشی از وظایفش عمل می‌کند.
کد خبر: ۵۷۸۱۷۰
اتفاق جدیدی درباره قیمت مسکن مهر پردیس نیفتاده است

«پیمان پیرفرشی» گفت: در حال تنظیم چهار تا پنج اطلاعیه در رابطه با خبرهای منتشر شده توسط برخی رسانه‌ها در خصوص افزایش قیمت مسکن مهر پردیس هستیم.

وی با تاکید بر این‌که قیمت‌ها بر اساس دستورالعمل افزایش قیمت وزارت راه و شهرسازی اعمال می‌شود، خاطرنشان کرد: قیمتی که اضافه شود بر اساس مواد قانونی صورت می‌گیرد و کسی نمی‌تواند یک ریال اضافه یا کم کند.

وی با بیان این‌که هیچ افزایش و کاهش قیمت بدون هماهنگی و رعایت بخشنامه‌ها نخواهد بود، یادآور شد: از همان ابتدا فرآیند ثبت‌نام در مسکن مهر پردیس این‌گونه بوده، همان زمان اعلام شده که اقساط علی الحساب است چراکه پروژه‌ها شروع نشده بود و نقشه وجود نداشت که بر اساس آن قیمت‌ها را محاسبه کنند.

قائم‌ مقام مدیرعامل شهر پردیس ادامه داد:‌آن زمان بر اساس فرمول عمومی مهندسی  قیمت‌هایی را اعلام  و تاکید کردند که این قیمت‌ها علی الحساب است و همزمان با آغاز فعالیت‌های اجرایی متناسب با قطعی شدن قیمت‌ها و نقشه‌ها در این رابطه اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

پیرفرشی با بیان این‌که اعلام قیمت‌ها طبق ضوابط و بخشنامه‌ها وظیفه شرکت عمران است، گفت:‌ تاکید می‌کنم که اتفاق جدیدی در خصوص قیمت مسکن مهر شهر پردیس نیفتاده است.

قائم مقام مدیرعامل شهر پردیس با اشاره به انتشار خبرهایی در روزهای اخیر درباره افزایش قیمت مسکن مهر پردیس، افزود:‌ «این جو رسانه‌ای را همکارانی درست می‌کنند که خودشان اینجا آمده‌اند چند واحد را گرفته‌اند که اینها هم حل می‌شود.»(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
۰
۰
مسكن مهر...؟ یا بی مهری محض..؟
نمردیم و معنی مهر و مهرورزی رو هم فهمیدیم...

نیازمندی ها