امحای ۱۳ تن مواد مخدر در زاهدان

همزمان با روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور استاندار و جمعی از مسوولان سیستان و بلوچستان ۱۳ تن انواع مواد افیونی در زاهدان سوزانده شد.
کد خبر: ۵۷۴۴۴۱
امحای ۱۳ تن مواد مخدر در زاهدان

استاندار سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در این مراسم گفت: عزم راسخ دولت ایران و تلاش مشترک و شبانه روزی مسوولان سیاسی، نظامی، امنیتی، انتظامی و قضایی سدی محکم در مقابل سوداگران مرگ و حامیان خارجی آنها ایجاد کرده است.

حاتم ناروئی با اشاره به موقعیت راهبردی سیستان و بلوچستان و تلاش دشمن برای نفوذ از مرزهای گسترده این استان به داخل خاک ایران، خاطرنشان کرد: بر این باور هستیم که به یاری خدا و عزم اراده مسوولان روزی خواهد رسید که ورود و کشفیات مواد مخدر در جنوب شرق کشور به صفر خواهد رسید.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم گفت: خانواده به عنوان مهم‌ترین نهاد اجتماعی سهم بسزایی در پیشگیری از اشاعه اعتیاد دارد.

محمد اشرفی افزود: مصرف مواد مخدر در جامعه امروزی تغییر کرده است بطوریکه تولیدات صنعتی علاوه بر این‌که کار مبارزه را مشکل و سخت کرده است، آثار تخریبی آن نیز بیشتر شده است.

وی با بیان این‌که اکنون تریاک، کراک و شیشه بیشترین میزان مصرف را در بین انواع مواد مخدر در کشورمان دارد، گفت: به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر امروز افزون بر ۱۰۰ تن مواد افیونی در کشور و ۱۳ تن در زاهدان امحا شد. (ایرنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها