اولین انیمیشن جمی فوکس

جمی فوکس بازیگر رنگین پوست و اسکارگرفته سینما، با فیلم تازه خود راهی دنیای انیمیشن می‌شود. این فیلم «به جنگل خوش آمدید» نام دارد و فوکس در آن، صدای خود را به کاراکتر اصلی کارتونی قصه قرض می‌دهد. این بازیگر نه‌تنها یکی از تهیه‌کنندگان آن خواهد بود،‌ بلکه طرح اصلی آن را نیز نوشته است.
کد خبر: ۳۲۴۰۷۷

فیلمنامه فیلم را مالکوم اسپیلمن براساس طرح او نوشته است. کمپانی فوکس قرن بیستم تهیه‌کننده اصلی این انیمیشن است. خط اصلی قصه فیلم توسط سازندگان آن لو داده نشده و قرار است تا زمان نمایش عمومی، خبری پیرامون آن در رسانه‌های گروهی درج نشود. این اولین‌بار است که جمی فوکس با یک پروژه انیمیشنی همکاری می‌کند. او می‌گوید: «همیشه می‌خواستم صدایم را به یک شخصیت کارتونی قرض بدهم. زمانی که ایده اصلی «به جنگل خوش آمدید» را برای مسوولان کمپانی فوکس تعریف کردم، آنها علاقه‌شان برای تولید نسخه سینمایی آن را ابراز کردند. طبیعی است که من از تصمیم آنها استقبال کردم.» این بازیگر سیاهپوست آخرین‌بار فصل گذشته با کمدی رومانتیک «روز والنتاین»،‌ روی پرده سینماها بود. این فیلم پر بازیگر موفق به فروشی بالای 100 میلیون دلار شد.

کار قبلی او «شهروند تابع قانون‌» هم سال گذشته، تبدیل به یک کار موفق سینمایی شد. فوکس که 4 سال قبل برای فیلم «ری» اسکار بهترین بازیگر مرد سال را گرفت، بتازگی از بازی در «کین‌و‌لینچ» فارغ شده است. وی همکاری خود با پروژه «به جنگل خوش آمدید» را در پایان فصل تابستان شروع می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها