پیشرفت ۷۰ درصدی راهدارخانه دولایی تویسرکان

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پیشرفت ۷۰ درصدی راهدارخانه دولایی تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۶۲۳۱

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سید محسن حسینی با بیان اینکه عمده فعالیت‌های اداره فنی و نظارت بر طرح های این معاونت به احداث و بهسازی راهدارخانه‌ها و ساختمان‌های این اداره کل مربوط می‌شود، گفت: شاخص‌ترین اقدام حوزه فنی این معاونت در سال گذشته احداث و بهره‌برداری از نمازخانه سوباشی بوده است.

حسینی افزود: این نمازخانه از موقعیت استراتژیکی بسیار خوبی برخوردار است زیرا که در محور گردشگری غار علیصدر قرار داشته و با ایجاد یک فضای توقف بین راهی منجر به افزایش ایمنی این محور پر تردد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر تصادفات در فاصله ۳۰ کیلومتری شهرها و مراکز تفریحی اتفاق می افتد این نمازخانه را به این دلیل ایجاد کردیم که گردشگران با توقف برای ادای فریضه نماز قدری هم استراحت کنند و آمار تصادفات به این طریق کاهش یابد.

حسینی همچنین به آغاز احداث ۵ سوله انبار نمک و آشیانه ماشین آلات از سال گذشته اشاره کرد و گفت: آشیانه ماشین آلات ساختمان شهید تحریری و اداره راه تویسرکان و همچنین سوله انبار نمک گردنه اسدآباد عقد قرارداد و درحال احداث می باشد و انبار نمک رزن و  سوله نمک راهداری سوباشی هم در دست اقدام است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در حوزه احداث راهدارخانه‌ها هم می‌توان به آغاز احداث راهدارخانه شیرین سو و عقد قرارداد جهت توسعه راهدارخانه گردنه اسدآباد اشاره کرد گفت: احداث راهدارخانه دولایی توسرکان از سال ۹۹ آغاز شده و اکنون به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده که امیدواریم با تامین اعتبارات در سال آینده به بهره‌برداری برسد.

حسینی همچنین به اقدامات در حال انجام در حوزه تعمیرات در این معاونت اشاره کرد و گفت: تعمیرات اساسی ساختمان راهداری شهید تحریری درسه طبقه و با متراژی بیش هزار و پانصد مترمربع، تعویض در و پنجره و نمای ساختمان اداره کل، افزایش ارتفاع دیوار اداره نهاوند و تعمیرات اساسی ۵ موتورخانه راهدار خانه بین راهی در استان و تعمیرات اساسی ابنیه و تاسیسات راهدار خانه زنگنه  از جمله مهم‌ترین اقدامات انجام شده است.

از دیگر اقدامات انجام گرفته در این معاونت تعمیرات اساسی پایانه بار همدان می باشد که تاسیسات و ابنیه این پایانه بطور کامل بازسازی شده است و اقداماتی نظیر تعمیرات نمازخانه ,وضوخانه سرویس بهداشتی , ساختمان نگهبانی ,سالن اعلام بار و پارکینگ ماشین الات سبک اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها