فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

چهره واقعی رژیم صهیونیستی در این بازده زمانی به نمایش گذاشته شد

اهمیت روز قدس امسال بسیار بیشتر از سال‌های گذشته است،چهره واقعی رژیم صهیونیستی در این بازده زمانی شش‌ماهه به نمایش گذاشته شد.
کد خبر: ۱۴۵۱۰۱۷

به گزارش جام جم آنلاین،فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: یکی از این اتفاقاتی که روز قدس را اهمیت ویژه می‌دهد مباحثی است که در غزه و فلسطین ماه‌های گذشته شاهدیم و به‌نوعی چهره واقعی رژیم صهیونیستی در این بازده زمانی شش‌ماهه به نمایش گذاشته شد.
سردار شفائی،افزود: امت اسلام و همه آزادی‌خواهان عالم باید با حضور در روز قدس هم محکوم کنند این اعمال جنایت‌کار رژیم صهیونیستی را و هم انشا الله از ابزار و امکاناتی که در اختیارشان هست جهت محدود کردند این تلاش‌ها و اقدامات دشمن استفاده کنند.
وی ادامه داد: حرکتی که روز گذشته در چابهار و راسک شاهد بودیم به دنبال همین مباحث است و قطعاً و یقیناً گروهک‌ها به انحای مختلف توسط سرویس‌های بیگانه از جمله سرویس صهیونیستی پشتیبانی و هدایت می‌شوند برای تحت الشاع قراردادن این روز عزیز و حضور پرشکوه مردم دست به جنایت جدید زدند.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت:به فضل الهی و باهمت بلند مدافعان امنیت در جمهوری اسلامی و همراهی مردمان عزیز این جنایت در نطفه خفه شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها