شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی ملایر + جزئیات

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شهادت رئیس پلیس امنیت عمومی این شهرستان در درگیری با قاتل و شرور مسلح خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۵۰۴۷

به گزارش جام جم آنلاین همدان، سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل، بلافاصله بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی حدوداً ۵۶ ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند ۲۲ ساله خود را در منزل به قتل رسانده و فرزند ۳۲ دیگرش را مجروح می‌کند و  به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته، از منزلش خارج می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: مأموران بلافاصله با انجام بررسی‌های لازم و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی می‌کنند.

وی بیان کرد: مأموران با حضور در محل در ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج می‌کنند و در ادامه سرهنگ «محمود خداداد» که قصد دستگیری وی را داشته با شلیک گلوله از طرف این فرد قاتل و شرور از ناحیه سینه مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان و باوجود تلاش کادر درمان به فیض شهادت می‌رسد.

ساکی با اشاره به اینکه قاتل به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیری می‌شود، با تبریک و تسلیت شهادت این همکار عزیز به مردم ملایر و خانواده معظم شهید، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

گفتنی است؛ از این شهید والامقام دو فرزند پسر ۱۷  و شش ساله به یادگار مانده است.

فرماندهی انتظامی ملایر طی اطلاعیه‌ای مراسم وداع و تشییع پیکر پاک و مطهر شهید سردار سرتیب دوم «محمود خداداد» را اعلام کرد: امروز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ساعت ۲۰ مراسم وداع با پیکر مطهر شهید در مسجد جامع ملایر برگزار و چهارشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۹ صبح مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، از مقابل شهرداری به‌ سمت میدان آزادگان انجام خواهد شد.

newsQrCode
برچسب ها: همدان شهید ملایر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها