اعلام زمان قرعه کشی روز ضبط مناظره‌های نامزد‌های انتخاباتی

مراسم قرعه کشی روز ضبط مناظره‌های نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، شنبه ۲۱ بهمن ماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۴۴۵۶

به گزارش جام جم آنلاین،مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی اعلام کرد: این مراسم با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی در این مرکز برگزار خواهد شد.

آینه دار افزود: این مناظره‌ها به مدت ۴ روز، سه شنبه ۲۴ بهمن، چهارشنبه ۲۵ بهمن، پنج شنبه ۲۶ بهمن و جمعه ۲۷ بهمن در صدا و سیمای استان ضبط و در زمان مقرر تبلیغات نامزد‌ها از کانال‌های تلویزیونی تبلیغات انتخابات حوزه‌های انتخابیه پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۰ نامزد انتخابات برای شرکت در مناظره‌ها ثبت نام کردند، گفت: از این تعداد ۲۳ نامزد در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۲۰ نامزد در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه، ۱۰ نامزد در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه و ۷ نفر در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه برای شرکت در مناظره‌ها نام نویسی کردند.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی گفت: هدف از اجرای این برنامه ایجاد فضای بیشتر برای شناخت بهتر مردم از نامزد‌ها است و آن دسته از نامزد‌هایی که تمایل به شرکت در برنامه دارند می‌توانند طبق شرایطی که ستاد انتخابات سازمان صدا و سیما تعریف کرده در این حوزه نیز ثبت نام و شرکت کنند.

آینه دار همچنین با بیان اینکه یکی از حوزه‌های جدیدی که به سبد کار رسانه در ۴ کانال تبلیغاتی حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی اضافه شده بحث مناظرات تلویزیون نامزد‌های انتخاباتی است، گفت: مناظرات مابین نامزد‌های هر حوزه انتخاباتی است.

وی تاکید کرد: با تایید لیست نهایی شورای نگهبان امکان اضافه یا کم شدن تعداد نامزد‌های ثبت نام شده در مناظره‌ ها وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها