مدیرعامل شرکت گاز استان:

بهره‌برداری از ۶۰ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان طی دهه فجر در خراسان‌شمالی

اسدالله ابراهیمی _جام جم آنلاین_ مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی از افتتاح پروژه‌های گازرسانی در دهه فجر خبرداد و گفت: طی این ایام تعداد ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۱۴۴۳۴۸۲
نویسنده اسدااله ابراهیمی

 صبح امروز سید محمود هاشمی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر پرداخت و اظهارکرد: طی این ایام تعداد ۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید. وی گفت: در مجموع ۱۰۰ کیلومتر خط انتقال، شبکه تغذیه و توزیع، نصب ۵ ایستگاه صنعتی و نصب ۹۷۱ عدد انشعاب در سطح استان اجرا خواهد شد. مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی افزود: با اجرای این طرح‌ها ۲ هزار و ۹۶ خانوار، ۲۶ روستا، ۲ پاسگاه و ۲۵ صنعت از نعمت گاز بهره‌مند خواهند شد.

بهره‌برداری از ۶۰ پروژه گازرسانی با اعتبار ۱۴۶ میلیارد تومان طی دهه فجر در خراسان‌شمالی هاشمی در خصوص پروژه‌های روستایی تصریح کرد: ۲۶ روستا و شهرک روستایی در استان گازرسانی خواهند شد که شامل اجرای ۸۱ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۳۸۹ انشعاب با اعتبار ۸۵ میلیارد تومان می‌باشد. وی ادامه داد: در حوزه شهری یک‌هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با اجرای ۱۶ کیلومتر شبکه توزیع و نصب ۵۶۰ انشعاب با اعتبار ۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی بیان داشت: گازرسانی به ۲ پاسگاه و مرکز نظامی با اجرای ۵ کیلومتر شبکه توزیع و نصب یک ایستگاه و نصب یک انشعاب با اعتبار ۵ میلیارد تومان انجام خواهد شد. هاشمی گفت: همچنین خط انتقال کارخانه آلومینا و تقویتی شهرستان‌های جاجرم و گرمه با اجرای ۷ کیلومتر خط انتقال ۱۰ و ۸ اینچی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان احداث خواهد شد. وی به احداث خط تغذیه تقویتی صنایع اسفراین اشاره کرد و افزود: اجرای ۵ کیلومتر خط تغذیه ۱۲ اینچی با اعتبار ۱۳ میلیارد تومان انجام می‌شود. این مقام مسئول در حوزه صنعتی خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۲۵ واحد تولیدی و صنعتی استان با اجرای ۱۱ و ۶ دهم کیلومتر شبکه، نصب ۴ ایستگاه و نصب ۲۱ عدد انشعاب با اعتبار ۲۰ میلیارد تومانی بهره‌برداری خواهد شد./خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها