ببینید | صعود ژاپن به مرحله حذفی
جام ملت‌ های آسیا ۲۰۲۳

ببینید | صعود ژاپن به مرحله حذفی

پیروزی مقابل امارات در یک نمایش چشم‌نواز

ایران در قامت قهرمان

۲گل زدیم و ۳گل‌مان هم مردود شد. همه رامهدی طارمی زد. با این نمایش هجومی مقابل امارات حالا کسی نیست که به راحتی از کنار نام ایران به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در جام ملت‌ها عبور کند.
کد خبر: ۱۴۴۲۳۷۹
 
ما ۲ بر یک امارات را بردیم و با ۹ امتیاز، فعلا بهترین تیم دور گروهی جام هستیم؛ بهترین تیم با بیشترین امیدواری برای رسیدن به مراحل پایانی. نمایش شب گذشته تیم ملی، خیلی‌ها را به آینده تیم در تورنمنت امیدوار کرد. این بازی قطعا برای دیگر مدعیان جام هم یک خط و نشان اساسی بود. ایران تا اینجا، با صلابت‌تر از تیم‌های ژاپن، کره جنوبی، عربستان و استرالیا ظاهر شده است. 

حریف بعدی؛ سوریه
پیروزی یک بر صفر سوریه مقابل هند با گل دقیقه ۷۶ عمر خربین، تکلیف حریف بعدی ایران را در مرحله حذفی مشخص کرد. سوری‌ها با این برد ۴ امتیازی شدند تا به عنوان تیم سوم گروه B مقابل تیم اول گروه C یعنی تیم ملی کشورمان قرار بگیرد. این بازی چهارشنبه ۱۱ بهمن ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود. 
   
صعود فلسطین
چیزی نمانده بود تا در پایان بازی‌های گروه C یک اتفاق جالب توجه با صعود فلسطین به عنوان تیم دوم گروه بیفتند؛ تا دقیقه ۹۰ همین هم بود. ایران ۲ بر صفر از امارات جلو بود و فلسطین هم ۳ گل به هنگ گنگ زده بود. فلسطین با همین نتیجه بازی را برد اما گلی که اماراتی‌ها زدند باعث شد این تیم با تفاضل بهتر نسبت به فلسطین در رده دوم قرار بگیرد. با این حال فلسطین هم به عنوان تیم سوم راهی مرحله حذفی شد. در مرحله بعد امارات به مصاف تاجیکستان می‌رود اما تکلیف حریف فلسطین امروز مشخص خواهد شد.
   
کنعانی‌زادگان محروم شد
محمد حسین کنعانی‌زادگان که در جریان دیدار ایران برابر امارات در جام ملت‌های آسیا کارت زرد دریافت کرد، به دلیل دو‌کارته شدن از حضور در دیدار بعدی ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی محروم شد.

مهدی طارمی: 
مهم بردن تیم است، نه گلزنی من

ممنونم از همه کسانی که ما را حمایت کردند؛ چه مردم ایران و چه تماشاگران حاضر در ورزشگاه. خداروشکر که مقتدرانه سرگروه شدیم و به هدف اول‌مان رسیدیم. البته ما فقط یک روز خوشحالی می‌کنیم ولی بعد از آن تمام تمرکزمان روی بازی بعدی است. همین که توانستیم ببریم خوشحال‌کننده است. مهم این نیست که من گلزنی کنم؛ مهم بردن تیم است. همین که مردم پشت ما هستند دل‌مان گرم است. تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا دل مردم را شاد کنیم. 

علیرضا بیرانوند: 
با کلین‌شیت بیشتر خوشحال می‌شدم

تبریک می‌گویم به مردم ایران و بروبچه‌های تیم ملی. خیلی خوشحالم از این برد و بیشتر خوشحال می‌شدم اگر می‌توانستم با کلین شیت زمین مسابقه را ترک کنم. با این حال از عملکردی که داشتم راضی هستم. اتفاقی که برای من افتاد (مهار ضربه پنالتی) روی همین انرژی مثبت مردم بود و من از همه‌شان ممنونم. از الان تمام تمرکزمان روی بازی بعدی است و تلاش‌مان را می‌کنیم تا با پیروزی‌های بعدی دل مردم را شاد کنیم. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها