مقاومت در غزه، پیروزی واقعی در نبرد اندیشه ها

کد خبر: ۱۴۲۹۱۸۵
نویسنده رسول فلاح پور، دبیر تحریریه جام جم البرز

آمریکا با پای خود به گردابی افتاده است که صهیونیست ها برایش فراهم کرده اند. درست است که امروز جنگ در غزه است، اما پیروزی در اندیشه هاست. این راهپیمایی های در خیابان ها و در میدان های ورزشی دنیا  و ... محکومیت استکبار نیست، مردم آزادی خواه دنیا برای استکبار تشییع جنازه گرفته اند. پیروزی واقعی در نبرد اندیشه هاست. مردمان بی نظیر غزه از عاشورا درس عبرت گرفته اند. الهام از عاشورا را سرلوحه کار خود قرار داده اند. تسلیم ناپذیری در برابر زورگوها، یعنی همین که مادری فرزند شهیدش را در آغوش می گیرد اما به مبارزه ادامه می دهد. این مادر خدا را شاکر است. دشمن می خواهد مردم اسطوره ای و بی نظیر غزه تسلیم شوند، جبهه مقاومت تسلیم شوند، ولی کسی که الهام از عاشورا گرفته تسلیم ناپذیر است. راهپیمایی های اربعین مردم دنیا را تسلیم ناپذیر کرده است. بی دلیل نبود که استکبار همیشه با راهپیمایی های اربعین مخالفت می کردند. گور زورگوهای عالم در راهپیمایی های اربعین کنده شده است.
خدا را شکر که دشمن های ما از احمق ها هستند. آمریکا و اسرائیل با این جنایت ها مردم دنیا را بر علیه خود بسیج کرده اند. انبوه مردم در سراسر دنیا به خیابان ها آمده اند و یک صدا می گویند :«فلسطین باید آزاد گردد!»
اما در نوار غزه خون این زنان و فرزندان بی گناه که خانه هایشان با خاک یکسان شده،آبرویی برای ارتش خوک صفت ها نگذاشته و در مقابل عطر ظهور امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف به مشام می رسد......

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها