آیین پاسداشت پروفسور کتابچی؛

ایجاد دو شهر سلامت در مازندران

استاندار مازندران: عملیات ایجاد شهر سلامت،به زودی در دو شهر مازندران براساس استاندارد‌های بین المللی اجرایی می شود.
کد خبر: ۱۴۲۸۷۳۰

 به گزارش جام جم آنلاین ،استاندار مازندران در همایش بین المللی جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی بابل ،با بیان اینکه جامعه پزشکی کشور همواره از پیشگامان در رویداد‌های علمی و امدادی بین المللی است، از عملیات اجرایی، ایجاد شهر سلامت، به زودی در دو شهر مازندران مطابق استاندارد‌های بین المللی خبر داد.

سید محمود حسینی پور افزود: دو شهر سلامت مازندران؛ رامسر با آورده بیش از ۵۰ میلیون دلاری سرمایه گذارعرب و همچنین شهر ساری خواهد بود.

حسینی پور در ادامه با پاسداشت ویژگی‌های علمی و اخلاقی پروفسور سید ابراهیم کتابچی، او را موجب افتخار مردم مازندران و ایران دانست.

استاندار مازندران دکتر کتابچی را الگویی مثال زدنی در نهضت اخلاق پزشکی معرفی و تاکید کرد؛ امید است جامعه دانشجویان پزشکی از داده‌های علمی و اخلاقی این چهره ماندگار نهایت بهره را ببرند.

ایجاد دو شهر سلامت در مازندراندر آیین آغاز به کار این همایش بین المللی ، از چهره‌ی علمی و شاخص پزشکی ایران و مازندران، پروفسور سید ابراهیم کتابچی، رییس جامعه جراحان مغز و اعصاب کشور قدردانی شد.

در این کنگره  بین المللی با حضور  ۲۵۰ محقق و استاد برجسته ایران و جهان ، از  ۱۰ تا ۱۲ آبان ماه در دانشگاه علوم پزشکی بابل  پدیده‌های نوین جراحی مغز و اعصاب در رشته‌های مختلف را مورد بحث و بررسی قرار می‌ دهند.

رییس شورای اسلامی شهر بابل نیز در حاشیه مراسم قدردانی از پروفسور کتابچی، از تغییر نام میدان هفده شهریور بابل به نام پروفسور سید ابراهیم کتابچی خبر داد.

یادآور می‌شود؛ مهمانان و سخنرانان بین المللی این همایش از کشور‌های روسیه، آمریکا و دیگر کشور‌های همسایه و اروپایی به تدریج در طول برگزاری همایش به این رویداد می‌پیوندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها