توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر اجرایی شد؛

رونمایی از تابلوی نام میدان به یاد سردار شهید محمد زاده

نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد :

۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای حل مشکل آب‌های سطحی شهر

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ نایب رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: حل مشکل آب های سطحی در بجنورد به حدود ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر: ۱۴۲۸۵۵۱
نویسنده اسدالله ابراهیمی

علی اربابی در یکصد و سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد اظهار کرد: شبکه جمع آوری آب های سطحی بجنورد ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که تامین آن برعهده شهرداری است و به علت سنگین بودن این حجم از اعتبار تاکنون انجام نشده است.

وی افزود: حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز برای لایروبی، دیوار ساحلی، کانال هدایت سیل و... نیاز است که مربوط به شرکت آب منطقه ای بوده باید توسط آن‌ها تامین شود.

سید محسن موسوی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز گفت: تجمع جریان انتقالی آب از محدوده جنوبی شهر در منطقه جوادیه بجنورد رخ می‌دهد که تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.

وی افزود: بزرگترین مقطع کانال انتقالی آب بجنورد نیز در خیابان شریعتی است که باید به ضلع غربی جوادیه متصل و اعتبار ویژه برای آن در نظر گرفته شود تا مردم شاهد عملیاتی شدن آن باشند.

وی در ادامه پیشنهاد بهره گیری از ظرفیت مشاور و به روز رسانی طرح مطالعات روان‌آب ها و آب‌های سطحی شهر بجنورد با توجه به گذشت سالیان از طرح موجود و تغیرات در مسیر و توسعه شهر و اقلیم را داد.

احمدرضا یزدانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر بجنورد نیز با اشاره به گزارش اقدامات انجام شده در مناطق آسیب دیده، برخی اقدامات انجام شده را دچار اشکال دانست و گفت: بالا بردن سطح ارتفاع کوچه ها در جوادیه علاوه بر ایجاد هزینه برای اهالی، سبب بروز مشکلات در حیاط های آن ها به ویژه در مواقع بارندگی می شود که نیازمند بررسی بیشتر است.

در ادامه نسبت به قرائت نامه های رسیده، مصوبات کمیسیون های تخصصی شورای اسلامی شهر و مصوبات کمیسیون توافقات شهرداری بجنورد اقدام شد که پس از بحث و تبادل نظر، مواردی همچون آگهی مزایده واگذاری عملیات تفکیک زباله بازیافتی در محل ایستگاه میانی، درخواست مالک موقوفه برای پروانه رایگان و احداث بنا با کاربری مذهبی و بهداشتی برای استفاده محرومان و نگهداری ایتام، اعلام عدم امکان واگذاری زمین های با کاربری آموزشی در اراضی ارتش به آموزش و پرورش استان و تفاهم نامه شهرداری بجنورد با اداره کل پست استان مصوب و صورتجلسه شد. / خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها