سفیر ایران در دمشق اعلام کرد:

پیام آمریکا به تهران از طریق یک کشور عربی

توضیحات معاون وزیر خارجه در مورد پیام آمریکا به ایران

معاون سیاسی وزیر امور خارجه گفت: اتفاق ۱۵ مهرماه و عملیات طوفان الاقصی یک زلزله غیر قابل ترمیم در سامانه نظامی و امنیتی رژیم صهیونسیتی ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۴۲۸۴۰۰

به گزارش جام جم آنلاین، علی باقری در یک برنامه تلوزیونی با بیان اینکه این عملیات در سامانه فکری آمریکا و رژیم صهیونسیتی هم زلزله وارد کرد، گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها راهبردی برای خروج از این وضعیت ندارند و این ناشی از ضربه مهلکی است که طوفان الاقصی به آن‌ها وارد کرده است.

این دیپلمات ارشد ایران با بیان اینکه آمریکایی‌ها در حال حاضر نقش راهبردی در جنابت صهیونیست‌ها در غزه دارند، گفت: آن‌ها تلاش دارند که خود را در ارتباط با این موضوع میانجی معرفی کنند و در این راستا پیام‌هایی در مورد این تحولات به کشور‌های مختلف ارسال می‌کنند.

وی با بیان این که آمریکایی‌ها علیرغم اینکه تلاش می‌کنند نقش میانجی داشته باشند، در حقیقت شریک جنایات رژیم صهیونسیتی در این تحولات هستند در مورد پیام آمریکایی‌ها به ایران در مورد تحولات اخیر در اراضی اشغالی گفت: آن‌ها بحثی که مطرح می‌کنند این است که به ادعای خود می‌خواهند از گسترش دامنه درگیری‌ها جلوگیری کنند، در حالی که خود مسوول اصلی گسترش جنگ در منطقه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها