جنایت با چاشنی مظلوم‌ نمایی

رژیم‌ صهیونیستی در حالی این روزها با مظلوم‌ نمایی در حال ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و نیروهای حماس است که از شنبه گذشته تاکنون فصل جدیدی از خونخواری و کودک‌کشی را به دفتر جنایات خود افزوده‌است اما می‌خواهد با قرار دادن خود در موضع قربانی، افکار عمومی جهانی را از جنایاتی که در حال رقم زدن آن در غزه است، منحرف کند.
رژیم‌ صهیونیستی در حالی این روزها با مظلوم‌ نمایی در حال ایجاد اجماع جهانی علیه محور مقاومت و نیروهای حماس است که از شنبه گذشته تاکنون فصل جدیدی از خونخواری و کودک‌کشی را به دفتر جنایات خود افزوده‌است اما می‌خواهد با قرار دادن خود در موضع قربانی، افکار عمومی جهانی را از جنایاتی که در حال رقم زدن آن در غزه است، منحرف کند.
کد خبر: ۱۴۲۵۵۶۶

اسرائیل در جریان تجاوزات نظامی مکرر خود از سال ۲۰۰۸ تاکنون، هزاران کودک فلسطینی را در نوار غزه به قتل رسانده و علاوه بر آن صدها کودک نیز به دلیل بیماری و شرایط بد تحت محاصره جان خود را از دست داده‌اند؛ اما به نظر می‌رسد جنایات جدید صهیونیست‌ها وحشیانه‌تر از گذشته است و متحدان رژیم‌صهیونیستی به‌ویژه کشورهایی چون آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه نیز به روشنی از این جنایات صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند.

صهیونیست‌ها و حامیان‌شان همچون همیشه مدعی هستند در حملات خود اهداف غیرنظامی را مورد هدف قرار می‌دهند، اما برخلاف این ادعا، تصاویر نشان می‌دهد ناتوانی گسترده نظامی آنها در برابر مقاومت فلسطین، آنها را به انتقام از کودکان و زنان واداشته‌است. براثر حملات نظامیان صهیونیستی به نوار غزه و کرانه باختری، تا عصر دیروز ۷۸۸ نفر کشته و ۴۱۰۰ نفر دیگر زخمی شدند. بر اساس تازه‌ترین آمار تاکنون ۱۴۰کودک و ۱۰۵زن فلسطینی در حملات صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند. 

قتل‌عام کودکان و زنان

قتل‌عام فلسطینیان در اردوگاه جبالیا و هدف قرار دادن آمبولانس توسط صهیونیست‌ها، فقط مشتی از خروار جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی در دو سه روز اخیر است و سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی با افتخار اعلام کرده تنها در دو روز اول جنایات اخیر بیش از ۵۰۰ نقطه در نوار غزه هدف قرار گرفته و اسرائیلی‌ها طی حملات هوایی به غزه بیش از ۱۰۰۰ تن مواد منفجره روی این منطقه ریخته‌اند. کودک‌سوزی هم جنایت جدید صهیونیست‌های شهرک‌نشین بوده‌است، به طوری که شهرک‌نشینان اشغالگر اسرائیلی، کودک فلسطینی را در نزدیکی شهر الخلیل به آتش کشیدند که فلسطینی‌ها او را به بیمارستان منتقل کردند.

همچنین ارتش رژیم‌صهیونیستی در حمله به اطراف برج‌های الکرامه در نوار غزه از بمب‌های حاوی فسفر سفید استفاده کرد. این در حالی است که استفاده این بمب‌ها علیه غیرنظامیان، در سطح بین‌المللی ممنوع شده‌است.

همچنین روزنامه آمریکایی واشنگتن‌پست از بمباران گذرگاه رفح در مرز سرزمین‌های اشغالی و مصر خبر داد و نوشت: رفح تنها گذرگاه ممکن برای انتقال مواد غذایی به غزه بود و بقیه گذرگاه‌ها، پیشتر، توسط اسرائیل بسته شده‌است. این در حالی است که ریچارد هشت، سخنگوی ارتش رژیم‌صهیونیستی صبح دیروز از مردم غزه خواست برای در امان ماندن از حملات، از طریق گذرگاه رفح به مصر بروند.
 
تهدید سایر کشورها 

تل‌آویو همچنین سایر کشورها را تهدید کرده از هرگونه کمک به فلسطینی‌ها خودداری کنند. رژیم‌صهیونیستی در همین زمینه دولت مصر را تهدید کرد تردد هرگونه کامیون حامل کمک‌ها برای ورود به غزه از گذرگاه رفح را بمباران خواهد‌کرد. رفح تنها گذرگاه ارتباطی مردم غزه با جهان خارج است. به نظر می‌رسد توان بالای نیروی مقاومت در برابر ماشین جنگی اشغالگران موجب شده این رژیم برای در تنگنا قرار دادن غیرنظامیان به روش‌های غیر انسانی قطع آب و برق، حمله به آمبولانس و مراکز بهداشتی و درمانی و کشتن خبرنگاران روی بیاورد.
 
نشست اضطراری اتحادیه عرب

در همین حال مهند العکلوک، نماینده دائم فلسطین در اتحادیه عرب در گفت‌وگو با روسیا الیوم اعلام کرد وزرای خارجه کشورهای عربی امروز چهارشنبه نشستی درخصوص تجاوز رژیم‌صهیونیستی به نوار غزه برگزار می‌کنند. وی اضافه کرد که درخواست برگزاری نشست فوق‌العاده در سطح کشورهای عربی و جهان را به منظور توقف تجاوزهای رژیم‌صهیونیستی و حمایت بین‌المللی از ملت فلسطین و تحقق صلح و امنیت به شورای اتحادیه عرب ارائه کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها