۲جنایت و یک مرگ مشکوک در تعطیلات

مادر اجاره‌ای بعد از زایمان در بیمارستان فوت شد و دو کارگر نیز در جریان حمله همکارشان در ساختمان نیمه‌کاره در شمال تهران به قتل رسیدند تا دو پرونده روی میز بازپرس جنایی تهران قرار گیرد.
کد خبر: ۱۴۲۲۸۹۶

به گزارش جام‌جم، در اولین پرونده ساعت۱۱چهارشنبه ۲۲شهریور امسال مرگ مشکوک زنی ۲۳ساله‌ از سوی کلانتری رازی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران گزارش شد. با دستور قضایی تحقیقات در این باره آغاز و معلوم شد که زن فوت شده یک زن با رحم اجاره‌ای بوده است. مدتی قبل با خانواده‌ای در شهرستان گرگان استان گلستان آشنا شده بود که صاحب فرزند نمی‌شدند‌. براساس توافقی که آن زوج و او با هم انجام دادند، قرار شد او از طریق رحم اجاره‌ای فرزند آنها را به دنیا بیاورد. بعد از ۹ ماه برای زایمان به بیمارستانی در غرب تهران منتقل شد و نوزاد را به دنیا آورد اما خودش بد حال شد که تحت درمان قرارگرفت اما در بیمارستان فوت شد. 

 قتل ۲ کارگر 

اما دومین پرونده مربوط به قتل دو کارگر تبعه‌افغانستان بود که صبح جمعه بیست‌و‌چهارم شهریور از سوی پلیس به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی اعلام شد. بازپرس جنایی و تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت برای بررسی ماجرا به محل قتل در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در خیابان فرحزادی در محله سعادت‌آباد تهران اعزام شدند. جسد یکی از مقتولان در طبقه اول بود که به نظر می‌رسید قاتل با غافگلیر کردن او را با ضربه‌های چاقو کشته است. دومین قربانی در طبقه همکف مشغول اصلاح صورتش بوده که او هم هدف ضربات مرگبار قرار گرفت و کشته شد. ماموران از کارگری که اجساد را یافته بود تحقیق کردند که او  گفت: از یک هفته قبل در این ساختمان مشغول به کار شدم. در این مدت شاهد اختلاف مقتولان و نگهبان بودم که مدام با هم مشاجره لفظی و فیزیکی داشتند. این اواخر هم پیمانکار میانجیگر دعوای‌شان شده بود. شب قبل از حادثه در ستون‌های اصلی بتون ریخته بودیم و باید صبح زود برای کار بیدار می‌شدیم. بیدار شدم که صبحانه را درست کنم اما با اجساد رو‌به‌رو شدم. از نگهبان هم خبری نبود بعد به کارفرما خبر دادم که آمد و پلیس را خبر کرد. 
وحید ناصری، بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: خانواده زن فوت شده، چون از کادر درمان شکایت داشتند پرونده‌شان به دادسرای جرایم پزشکی ارسال شد و در پرونده قتل دو کارگر هم مرد نگهبان که او هم از اتباع افغان است، تحت تعقیب پلیس جنایی قرار گرفت تا با دستگیری‌اش انگیزه او از ارتکاب این دو قتل فاش شود.

newsQrCode
برچسب ها: جنایت قتل کارگر
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها