مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛

تردد ۴۳۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

تعمیر و راه‌اندازی ۹۵ درصد از سیستم‌های روشنایی محورهای همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از تعمیر و راه‌اندازی ۹۵ درصد از سیستم‌های روشنایی محورهای استان همدان همزمان با ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۸۶۶

به گزارش جام جم آنلاین همدان، مهرداد آهکی️ اظهار کرد: عملیات تعمیر و راه اندازی سیستم های روشنایی محورهای استان همدان با فعالیت دو اکیپ امانی و یک اکیپ پیمانی از ابتدای سال جاری شروع شده بود که طی این مدت ۹۵ درصد تعمیر، سرویس و راه‌اندازی شده اند و در همین راستا نیز ۱۳ مورد روشنایی مقطعی در تقاطع ها و نقاط پرتصادف نصب و راه اندازی شده است.

وی با اشاره به سفرهای زائران امام حسین(ع) افزود: پیش‌بینی می‌شود اغلب سفرهای زوار به علت گرمای هوا در طول شب انجام شود و به همین منظور نقش سیستم‌های روشنایی برای اتقاء ایمنی راه‌ها بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

آهکی تصریح کرد: طی دو ماه گذشته ۲۱ کیلومتر روشنایی در طول محور همدان-کرمانشاه راه‌اندازی شد همچنین عملیات نصب سیستم روشنایی در گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر به طور کامل راه‌اندازی شده و در حال بهره برداری است.

️وی اظهار کرد: هم‌اکنون در طول محورهای استان همدان ۱۲۰ کیلومتر سیستم روشنایی نصب شده و ۴۵ کیلومتر دیگر نیز در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد و امیدواریم در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز این ۴۵ کیلومتر سیستم روشنایی در طول راه‌های استان همدان نصب شده و به بهره‌برداری برسند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها